تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816673600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل تبلیغات سمنان: هیات های مذهبی آسیب ها را شناسایی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل تبلیغات سمنان: هیات های مذهبی آسیب ها را شناسایی کنند شاهرود- ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه هیات های مذهبی باید آسیب های مناطق فعالیت خود را شناسایی کنند گفت: باید فعالیت هایی انجام شود که سود فرهنگی داشته باشد.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان حجت الاسلام
ˈعلی شکریˈ عصر شنبه در همایش شورای هیات های مذهبی این استان با حضور مسوولان استانی افزود: یک هزار و 400 هیات مذهبی در این استان از جمله هیات های دانشجویی و دانش آموزی فعالیت دارند.
وی با اشاره به اینکه 9 شورای هیات مذهبی در استان سمنان فعال است بیان کرد: تا کنون بیش از دو هزار و 200 مداح در این استان شناسایی شده اند.
شکری نقش هیات های مذهبی را در ترویج فرهنگ دینی بسیار موثر دانست و گفت: این هیات ها، تاثیر به سزایی نیز در فضای اجتماعی دارند.
رییس ستاد ساماندهی شئون مذهبی استان سمنان نیز با ابراز امیدواری کرد: در دولت تدبیر و امید از ظرفیت های هیات های مذهبی به ویژه در فرهنگ اجتماعی بیشتر استفاده شود.
وی به چاپ کتاب نقش هیات های مذهبی در مدیریت بحران در استان سمنان اشاره کرد و افزود: هیات های مذهبی جایگاه قابل توجهی در اجتماع دارند.
شکری گفت: امروزه هیات های مذهبی نقش بسزایی در اصلاح الگو مصرف و یا کاهش مصرف دارند و باید این کار از مساجد شروع شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه باید برای درست استفاده کردن از سرمایه های در دست مردم نیاز به فرهنگ سازی است عنوان کرد: کشور با درست استفاده کردن سرمایه های موجود قدرتمندتر می شود.
شکری با بیان اینکه ایران اسلامی کشوری غنی است و سرمایه های خوبی را در اختیار دارد اظهار داشت : باید نحوه استفاده صحیح از سرمایه های کشور ابتد از خودمان، خانواده و هیات های مذهبی شروع کنیم.
وی از مسوولان هیات های مذهبی استان سمنان خواست برای اصلاح الگوی مصرف در سالجاری نظارت خوبی در ماه محرم برای انجام امور مذهبی داشته باشند.
وی تاکید کرد : رفتارهای فرهنگی و دینی در اقتصاد اثرگذار است.
شکری نقش هیات های مذهبی را در حمایت مادی و معنوی مردم غزه مهم دانست.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیز در این گردهمایی توجه به هویت ایرانی اسلامی را مهمترین مولفه مباحث فرهنگی دانست و گفت: اگر فرهنگ نباشد هیچ یک از فعالیت ها معنا پیدا نخواهد کرد.
ˈمنوچهر صادقیˈ با بیان اینکه در حوزه فرهنگ مسوولان و مردم وظیفه سنگینی را بر عهده دارند اظهار داشت: در فرهنگ عمومی و اصلاح الگوی مصرف هیاتهای مذهبی نقش بسیار مهمی دارند.
وی تصریح کرد: باید هیات های مذهبی برای ایجاد یک تحول عظیم اجتماعی و فرهنگی به صورت شبکه اجتماعی عمل کنند.
رییس ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان نیز از برگزاری برنامه های متعددی نظیر 200 یادواره شهدا به صورت محلی در این استان خبر داد.
ˈعبدالرحیم فریدونˈ با تاکید بر اینکه در نیمه دوم امسال کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در سمنان برگزار می شود اظهار داشت: به جز کنگره در هشت شهرستان استان اجلاسیه شهدا نیز برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه برای انتقال فرهنگ شهدا در این کنگره برنامه های متعددی در نظر گرفته شده است افزود: معرفی سه هزار شهید استان سمنان و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اهداف برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان است.
وی از جمع آوری آثار شهدای این استان در هشت سال گذشته خبر داد و گفت: تاکنون 25 عنوان کتاب شهدا در زمینه ایثار و شهادت در استان به چاپ رسیده است.
فریدون همچنین به چاپ فرهنگنامه شهدای سمنان، آرادان و گرمسار اشاره کرد و افزود: از هر شهید شهرستان چند صفحه در این فرهنگنامه نوشته شده است.
وی با بیان اینکه 24 کمیته در ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان فعال است عنوان کرد: این استان دارای 14 شهید شاخص است.
وی خواندن وصیت نامه شهدا را ضروری دانست و گفت: شهدا در وصیت نامه خود از هشت سال دفاع مقدس، امام حسین (ع) و عاشورا حرف زده اند و وصیت نامه آنها دارای پیامهای فراوان است.ک/1
1496/599



26/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن