تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816356858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلایلی که لیگ جدید را بی کیفیت کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دلایلی که لیگ جدید را بی کیفیت کرده است




مربی و کارشناس فوتبال ایران می‌گوید: ترس از شکست و فشار زیاد بر روی مربیان سبب شده تا آنها به سوی بازی تدافعی روی بیاورند و همین امر بازی‌های لیگ را کم گل کرده است.





وب سایت نود: رسول کربکندی در مورد علت فقر گلزنی در سه هفته‌ سپری شده از لیگ برتر، خاطر نشان کرد: چون در آغاز فصل قرار داریم، تیم‌ها تلاش می‌کنند تا کمتر گل دریافت کنند و به همین خاطر در دفاع پر تعداد کار می‌کنند.

او ادامه داد: بسیاری از تیم‌ها برای این که در شروع فصل دچار بحران نشوند، گل نخوردن را در دستور کار قرار می‌دهند تا با شکست خوردن وارد بحران زود هنگام نشوند.

کارشناس فوتبال ایران همچنین یکی دیگر از مشکلات را در خط حمله عنوان کرد و گفت: تیم‌های لیگ برتر ایران ها‌فبک بازی ساز که بتواند موقعیت گلزنی ایجاد کند ندارند. تغذیه نشدن مناسب باعث فقر گلزنی در بین مهاجم‌ها شده است.

کربکندی به دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اشاره کرد و افزود: وقتی تیم فوتبال پرسپولیس با آن همه بازیکنان با تعداد زیادی مدافع مقابل ذوب آهن قرار می‌گیرد دیگر چه انتظاری می‌توان از تیم‌های دیگر داشت.

او اضافه کرد: با این که در بیشتر مدت زمان بازی ذوب آهن تیم برتر بود، ولی در نهایت پرسپولیس با یک گل به پیروزی رسید، با این حال هیچ کس نگفت ذوب آهن بازی کرد.

کربکندی به توقعات تماشاگران از تیم‌ها نیز اشاره کرد و گفت: تماشاگران فقط به برد عادت کرده‌اند و همین امر سبب افت کیفیت دیدارهای لیگ برتر شده است. وقتی همه تنها به نتیجه‌ توجه دارند و کیفیت بازی برایشان هم نیست شاهد کم شدن آمار گلزنی می شویم.

این مربی و کارشناس ادامه داد: پس از رقابت‌های جام جهانی توقع مردم بالا رفت و آنها انتظار دیدن بازی‌های جذاب و پر گل را از تیم‌های لیگ برتری دارند. مردم دیگر با دیدن این بازی‌ها از سوی تیم‌های لیگ برتری راضی نمی‌شوند.

او ترس از شکست را یکی دیگر از عوامل جذاب شدن بازی‌ها و کم گل بودن بازی‌های اخیر دانست و به ایسنا گفت: مربیان برای این که جایگاه خود را بر روی نیمکت از دست ندهند تلاش می‌کنند تا حداقل شکست نخورند و به کسب تساوی رضایت می‌دهند. البته در کسب تساوی هم تساوی بدون گل و تساوی با گل متفاوت است.

کربکندی همچنین فشار رسانه ها را یکی از عوامل نتیجه‌گرایی تیم‌ها عنوان کرد و گفت: وقتی که تیمی می‌بازد و رسانه‌ها بر روی مدیران آن تیم فشار می‌آورند و همین امر باعث استرس در کار سرمربیان می‌شوند.

این مربی و کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: وقتی که شاهد افت کیفیت در لیگ باشگاهی باشیم، کیفیت تیم ملی نیز افت می‌کند و همین مر سرمربی را مجبور می‌کند تا سراغ بازیکنانی برود که در لیگ‌های غیر ایرانی بازی می‌کنند و فقط اصلیتی ایرانی دارند.

او اضافه کرد: افت کیفیت در بازی‌ها و کم گل زدن تیم‌ها سبب فراری دادن تماشاگران از ورزشگاه‌ها می‌شود. اگر فکری برای کیفیت دیدارهای لیگ برتر نکنیم به زودی شاهد برگزاری دیدارهایی با حضور 1000 تا 2000 تماشاگر خواهیم بود.






تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن