تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819020511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام : بسیج امروز در عرصه جهاد علمی همچون دوران دفاع مقدس حماسه آفرین است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اختتامیه طرح ولایت بسیج دانش آموزی استان ایلام مدیرکل آموزش و پرورش ایلام : بسیج امروز در عرصه جهاد علمی همچون دوران دفاع مقدس حماسه آفرین است به گزارش خبرگزاری پانا،علی بیرانوند گفت : با روحیه بالای شما دانش آموزان بسیجی و پا فشاری در انجام کارهایتان که در رده های مختلف سنی قرار دارید می توانید به بهترین نحو ممکن مشکلات مدارس و دانش آموزان را رفع کنیدو آموزش و پرورش در این راستا از نظرات تاثیر گذار شما بسیجیان برای پویایی تعلیم و تربیت استقبال می نماید .
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۶ مرداد ساعت 08:24



  به گزارش خبرگزاری پانا؛علی  بیرانوند مدیر کل آموزش پرورش استان ایلام بیان کرد: بسیج اینقدر پر ارزش است که بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) می فرماید: بسیج لشکر مخلص خداست.
وی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) در دنیایی وا نفسایی که در آن زمان حاکم بود، با مردمی از جنس خاکی و بسیجی حکومتی بنا نهاد که هیچ شخصی قادر به انجامش نبود.
بیرانوند گفت: وظیفه ما بعنوان بسیجی پیروی از امام راحل و جانشین برحقش آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است که بیش از دو دهه در  راستا شکوفایی روشن تر نظام مقدس جمهوری اسلامی با تدبیری بلند در تلاش است.
مدیر کل آموزش پرورش استان تصریح کرد: حضور جوانان در جای، جای مختلف بسیج بمنظوره آمادگی همه جانبه در مقابله تهدیدات است و اگر امروز از تهدیدات واهمه ای وجود ندارد صرفا بخاطر حضور محکم جوانان بسیجی است، که تمام معادلات غربی ها را در هر دوره بهم زده اند.
بیرانوند با اشاره به حفظ رویکرد های بسیج برای آمادگی لازم تاکید کرد: بسیج تنها در یک عرصه وارد عمل نمی شود بلکه در عرصه های مختلف بخصوص جهاد علمی که لازمه پیشرفت هر کشور است وارد عمل شده اند.
وی در ادامه افزود: یک بسیجی در همه عرصه ها نمونه است و شما دانش آموزان بسیجی راهتان مبارک است و قطعا این حرکت ها در سرنوشت شما تاثیر گذار خواهد بود.
بیرانوند مدیر کل آموزش پرورش استان بیان کرد:ما همکاران خود را موظف خواهیم کرد تا  در اجرای برنامه های بسیج به شما بسیجیان کمک کنند و اداره آموزش و پرورش هم بر کارشان نظارت لازم را خواهد داشت.
بیرانوند گفت: با روحیه بالای شما دانش آموزان بسیجی و پا فشاری در انجام کارهایتان که در رده های مختلف سنی قرار دارید می توانید به بهترین نحو مشکلات مدارس و دانش آموزان را رفع کنید.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن