تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815618286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمیع مطب پزشکان یزد در دست بررسی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار: تجمیع مطب پزشکان یزد در دست بررسی است یزد- ایرنا - فرماندار یزد گفت: پراکندگی ساختمانهای و مطب پزشکان در شهر یزد موجب شد تا از امکانات و استعدادهای درمانی آن استفاده مناسب نشود.


روابط عمومی فرمانداری یزد روز یکشنبه اعلام کرد: محمود شاکری شمسی در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی محمد رسول الله یزد افزود: همچنین این امر موجب ترافیک بیشتر و ایجاد مزاحمت هایی برای شهروندان شده است.
وی گفت: به همین دلیل با کمک جامعه پزشکی و درمان درصدد بررسی راه هایی برای حل این موضوع هستیم.
وی به گسترش و توسعه شهری، استقرار صنایع در حاشیه شهر و وجود انواع آلایندگی های محیطی در شهر اشاره کرد و گفت: با توجه به مباحث مطرح شده در جلسات مختلف و استفاده از نظرات مشاورین و صاحب نظران و همچنین رویکرد دولت تدبیر و امید مقرر شده تا محور سند توسعه شهرستان مبتنی بر رویکرد سلامت باشد.
فرماندار یزد افزود: خوشبختانه با توجه به شاخصهای مختلف امروز شاهد این هستیم که یزد به عنوان یکی از قطبهای درمان در سطح کشور شناخته می شود و مردم از سایر نقاط ایران و حتی کشورهای دیگر برای درمان به این منطقه سفر می کنند.
وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در ساخت بیمارستان فوق تخصصی محمد رسول الله ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این بیمارستان به روز و مدرن بتوان گامی مهم در جهت ارتقاء صنعت توریسم درمانی در یزد برداشت.
بیمارستان فوق تخصصی محمد رسول ا... در مساحتی به متراژ 64هزار متر مربع و با زیربنایی به متراژ 33 هزار متر مربع در 12 طبقه در حال ساخت است.
این بیمارستان در فاز اول با 256 تخت بستری در بخشهای اورژانس، داخلی ، قلب، چشم پزشکی، زنان و زایمان و پاراکلینیک به فعالیت خواهد پرداخت.
هزینه برآورد شده برای اجرای این پروژه 140میلیارد تومان است که 22 میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است. ک/1
650



26/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن