تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815996504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افق و چشم انداز اجتماعی و فرهنگی استان البرز ترسیم شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی و امنیتی و استانداری البرز : افق و چشم انداز اجتماعی و فرهنگی استان البرز ترسیم شود خبرگزاری پانا:معاون سیاسی و امنیتی و استانداری البرز بر ضرورت ترسیم افق و چشم انداز در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی استان تأکید کرد و گفت: یکی از مسائل موجود، وضعیت نابسامان تابلوهای تبلیغاتی شهری است که باید ساماندهی شود.
۱۳۹۳ شنبه ۲۵ مرداد ساعت 21:14



به گزارش خبرگزاری پانا، نشست بررسی راهکارهای مشارکت مردم در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی به ریاست حجت اله ملاصالحی معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز و با حضور سید حسن موسوی مشاور عالی استاندار، سعید معیدفر مشاور استاندار در امور اجتماعی، حمیدرضا عسگری مورودی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جمعی از مدیران استان در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد. پیوست اجتماعی در طرح ها مغفول نماند حجت اله ملاصالحی در این نشست با اشاره به پیچیدگی مسائل اجتماعی گفت: یکی از راهکارهای حل پیچیدگی های اجتماعی، لزوم پیوست اجتماعی در طرح ها است؛ با این رویکرد هیچ طرح و پروژه ای به مرحله اجرا نمی رسد مگر آنکه پیوست فرهنگی داشته باشد. وی افزود: به جهت پیچیدگی انسانها، مسائل مبتلابه به آنها نیز بعضاً پیچیده است و این باید هنر شما مدیران فرهنگی و اجتماعی باشد که بتوانید با ارائه پیوست های اجتماعی، همگرایی بین پیچیدگی ها و تنوع سلایق، افکار و ایده ها ایجاد کنید.   معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز در ادامه بر ضرورت حضور به موقع مدیران در دستگاه ها نیز تأکید کرد و گفت: نظم و حضور در جلسات مرتبط با مباحث اجتماعی و فرهنگی و پیگیری برنامه ها برای ما حایز اهمیت است.
وی با بیان اینکه مسائل مختلف اجتماعی در هر حوزه بر عهده نهاد مشخصی می باشد،در این رابطه گفت: هر یک از مدیران باید ضمن ارائه گزارش عملکرد دستگاه متبوع به صورت مرتب، مطالعات و راهکارهای اجرایی را نیز اعلام کنند.  چشم انداز مباحث اجتماعی و فرهنگی در استان ترسیم شود وی همچنین با تأکید بر ضرورت ترسیم برنامه و چشم انداز آتی در حوزه امور اجتماعی و فرهنگی افزود:  باید در این حوزه بدانیم که به کجا می رویم، همانند کوه نوردی که برای فتح یک قله باید با ابزار و امکانات مهیا عازم شود؛ در این حوزه نیز هدفگذاری و اولویت بندی در اجرای برنامه ها امری مهم محسوب می شود. پیوست فرهنگی جز جدایی ناپذیر طرح ها باشد حجت اله ملاصالحی ادامه داد: از سوی دیگر در تمامی پروژه های عمرانی باید پیوست فرهنگی وجود داشته باشد.  معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز در محور دیگری به وضعیت تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر که به صورت پراکنده وجود دارد اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل موجود که بازتاب مستقیمی در وضعیت اجتماعی این استان دارد، وضعیت نابسامان بصری است. تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر ساماندهی شود وی تابلوهای تبلیغاتی پراکنده یکی از موانع موجود در حفظ زیبایی بصری شهر دانست و تأکید کرد: این تابلوها باید از چهر ه شهر زدوده شود و در کنار آن به زیباسازی بصری نگاه ویژه داشت.   بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و گروه های مختلف در سامان بخشی به دیگر مسائل اجتماعی استان از جمله تأکیدات صالحی بود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن