تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820049094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش زیادی از محورهای مواصلاتی سیرجان امسال به بهره برداری می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بخش زیادی از محورهای مواصلاتی سیرجان امسال به بهره برداری می رسد کرمان - ایرنا - مدیرکل راهسازی وزارت راه و مسکن و شهرسازی، گفت: بخش زیادی از محورهای مواصلاتی شهرستان سیرجان امسال به بهره برداری می رسد.


ˈمهدی نظریانˈ، روز شنبه در حاشیه نشست شورای اداری سیرجان در گفت و گو با ایرنا، افزود: هشت کیلومتر باقیمانده از محور سیرجان به مرکز استان کرمان نیز که امروز از پیمانکار قبلی فسخ قرار داد و به پیمانکار جدید تحویل داده شد تا دو ماه آینده تکمیل و تحویل می شود.
وی اظهارکرد: 10 کیلومتر نخست باند دوم بزرگراه سیرجان به شیراز نیز که به شرکت ساخت و توسعه زیر بنای حمل و نقل کشور واگذار شده است طی دو ماه آینده آماده بهره برداری است.
وی ادامه داد: پنج کیلومتر نیز از محور سلیمانیه به سیرجان در محور بندر عباس برای جلوگیری از بار ترافیکی محور به صورت کنار گذار احداث می شود.
مدیرکل راه سازی وزارت راه و مسکن و شهرسازی، تصریح کرد: اجرای 40 کیلومتر محور کنار گذر از گل گهر به بزرگراه بندر عباس سیرجان نیز منجر به کوتاه شدن 60 کیلومتر طول مسیر بار برای کامیون ها ی باری و رفع مشکل ترافیک مسیر مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر به سیرجان می شود.
نماینده مردم سیرجان نیز با اشاره به اهمیت دوبانده شدن محور سیرجان به گل گهر، افزود: امروز کارخانه آسفالت این محور فعالیت خود را آغاز کرد که تا پایان بهره برداری از این محور فعالیت دارد.
ˈشهباز حسن پورˈ، ادامه داد: در این محور تاکنون 200 میلیارد ریال هزینه شده است و 300 میلیارد ریال باقیمانده نیز به صورت اوراق مشارکت تامین می شود.
وی گفت: محور روستایی سیرجان به سلیمانیه نیز به صورت مشارکتی وزارت راه و شهرداری و فرمانداری به اتمام می رسد.ک/3
7435/8125



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن