تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819060984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجمن تغذیه بالینی کشور راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انجمن تغذیه بالینی کشور راه اندازی می شود تهران - ایرنا - دبیر علمی نخستین کنگره بین المللی تغذیه بالینی آسیا از راه اندازی انجمن تغذیه بالینی کشور در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد خبر داد.


به گزارش ایرنا از بیمارستان فوق تخصصی رضوی ،دکتر عبدالرضا نوروزی افزود : این انجمن در حاشیه برگزاری نخستین کنگره بین المللی تغذیه بالینی و دومین سمپوزیوم بین المللی تغذیه آسیا در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد راه اندازی می شود.
وی ادامه داد:بیمارستان فوق تخصصی رضوی در بسیاری از طرح های بهداشتی درمانی کشور پیشرو و الگو است.این بیمارستان حدود 3 سال پیش در راستای تشکیل انجمن تغذیه کشور، ارزیابی تغذیه ای از بیماران بستری در این بیمارستان را آغاز کرده است.
نوروزی اضافه کرد : راه اندازی انجمن تغذیه ی بالینی کشور در این بیمارستان موجب رشد جایگاه و اعتبار بین المللی آن خواهد شد.
نوروزی افزود :یکی از مزایای راه اندازی این انجمن ارتباط ما با سازمان ها و انجمن های بین المللی مرتبط و استفاده از تجربیات انجمن های بین المللی مختلف است.
دبیر علمی نخستین کنگره بین المللی تغذیه بالینی آسیا یاد آور شد : انجمن تغذیه اروپا و آسیا برای برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزش و تربیت پزشکان ایرانی و منطقه در بیمارستان رضوی اعلام آمادگی کرده اند.
لازم به ذکر است نخستین کنگره بین المللی تغذیه بالینی و دومین سمپوزیوم تغذیه بالینی آسیا با حضور 500 نفر از متخصصان و پزشکان مطرح داخل کشور و 7 میهمان خارجی ازکشورهای انگلیس، ایتالیا، اندونزی هلند، چک، اندونزی و مالزی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی در روزهای 25 و 26 مردادماه در حال برگزاری است.
علمی **1354**1440



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن