تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتمان اصلی انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت است/ دشمنان اهل گفتگو و منطق نیستند 


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


سیاسی > نیروهای مسلح جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:
گفتمان اصلی انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت است/ دشمنان اهل گفتگو و منطق نیستند 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که نخستین شاخص مقاومت ولایت است گفت: در نظام اسلامی راهنما و کارشناس مهم است اما رهبری نظام اسلامی را یک شخصیت بیشتر بر عهده ندارد و عهده دار این رسالت خطیر رهبر معظم انقلاب است.



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به شاخصه‌های مقاومت اسلامی اظهار کرد: گفتمان اصلی انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت است ما در ادبیات اسلامی و دینی یاد گرفتیم آن چه در مقابل جبهه استکبار قرار بگیرد مقاومت و ایستادگی است.
 
وی افزود: دشمنان اهل گفتگو و منطق نیستند و خداوند راجع به فتنه در قرآن می فرماید فتنه از قتل بزرگتر است، استکبار با ما به خاطر دین مان دعوا دارد و تا زمانی که بر سر اصول و دین خود ایستادگی کنیم با ما سازش ندارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: نباید کسی تصور این را بکند که آمریکایی‌ها سرعقل آمده‌اند وچراکه ‌بی‌منطقی و بی‌عقلی آمریکایی‌ها ‌در سوریه و عراق مشهود است، گفتمان انقلاب اسلامی براساس مقاومت است و مشکل ما با استکبار این است که آن ها با گفتمان انقلاب اسلامی مشکل دارند.
 
حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: گفتمان مقاومت گفتمان اصلی ما است ما باید مذاکره داشته باشیم اما از اصول و ارزش های خود کوتاه نیاییم.
 
وی با بیان این که نخستین شاخص مقاومت ولایت است اظهار کرد: باید شاخص برای ما ولایت باشد در نظام اسلامی راهنما و کارشناس مهم است اما رهبری نظام اسلامی را یک شخصیت بیشتر بر عهده ندارد و رهبر معظم انقلاب عهده دار این انقلاب است.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دومین شاخص مقاومت شناخت دشمن است، گفت: نکته بعدی برای شاخص‌های مقاومت توجه به واقعیت های موجود است و این که مصداق مقاومت چیست در یک صحنه نرمش قهرمانانه مقاومت است این که برخی دوران الان را با زمان امام حسن (ع) مقایسه می کنند اشتباه است امروز نایب امام زمان (عج) دستور می دهد و همه ملت به صحنه می آیند.
 
حجت الاسلام حاجی صادقی در پایان تصریح کرد: مردم غزه با مقاومت خود به ما پیام دادند که در برابر دشمن کوتاه نیایید و ایستادگی داشته باشید؛ ما در بحث مقاومت باید الزامات آن را فراهم کنیم و نباید به دنیا تعلق خاطر داشته باشیم.



۱۳۹۳/۵/۲۵ - ۱۵:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن