تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803904405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شب های موسیقی استان تهران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شب های موسیقی استان تهران برگزار می شود تهران بزرگ - ایرنا - معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: با تصویب انجمن موسیقی استان تهران، شب های موسیقی استان برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین اسماعیلی روز شنبه در سومین جلسه انجمن موسیقی استان تهران خاطر نشان کرد: استان تهران با داشتن 16 شهرستان و حدود 15 میلیون جمعیت شرایط منحصر به فردی از نظر فرهنگی در کشور دارد و توجه ویژه ای را می طلبد تا با برنامه ریزی های دقیق بتوان در خصوص ساماندهی و ارتقاء فرهنگی استان گام برداشت.
وی با اشاره به تدوین سند جامع موسیقی کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: موسیقی هنری متعالی و ارزنده و از شاخصه های مهم فرهنگ اصیل ایرانی محسوب می شود که با تدوین سند موسیقی کشور وضعیت این هنر فاخر ساماندهی می شود.
*فعالیت های موسیقی در شهرستان های استان تهران ساماندهی می شود
ایرج نعیمایی مدیر انجمن موسیقی استان تهران نیز دراین جلسه اظهار کرد: در حال حاضر هریک از شهرستان های استان در حد یک یا دو استان کشور جمعیت دارد و این موضوع مسوولیت ما را در برنامه های فرهنگی و هنری بیشتر می کند.
وی یادآور شد: پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی در استان تهران در زمینه موسیقی وجود دارد که با تشکیل دفاتر نمایندگی انجمن موسیقی در شهرستان ها، نسبت به ساماندهی و گسترش فعالیت های موسیقایی و حمایت از گروه های موسیقی اقدام می شود.
*اجرای موسیقی زنده در شهرستانهای استان رونق می گیرد
عبدالحسین مختاباد عضو شورای شهر تهران و عضو هیات رییسه انجمن موسیقی استان تهران نیز در این جلسه گفت: یکی از مهمترین موضوعات در فعالیت های هنری بحث حمایت از گروه های هنری و به ویژه گروه های موسیقی است که این حمایت ها هم مالی و هم معنوی است.
وی گفت: فراهم کردن شرایط مناسب برای اجراهای موسیقی به ویژه در شهرستان ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و باید در این زمینه اقدامات و هماهنگی های مؤثری انجام شود.
* آموزش موسیقی در شهرستان ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد
تقی ضرابی عضو دیگر هیات رییسه انجمن موسیقی استان تهران نیز اظهار کرد: موضوع آموزش موسیقی در شهرستان ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی استعدادیابی را وظیفه دفاتر انجمن موسیقی و ادارات ارشاد شهرستان ها و برنامه ریزی را از جمله وظایف دفاتر انجمن موسیقی عنوان کردو گفت: باید با شناسایی استعدادهای موسیقی در شهرستان ها به پرورش و تربیت آنان اقدام کرد.
در این جلسه مسوولان دفاتر نمایندگی انجمن موسیقی شهرستان های استان تهران نیز انتخاب شدند و مقرر شد اولین برنامه اجرایی انجمن، به منظور شناسایی توانمندی های موسیقایی شهرستان ها و نیازسنجی در این زمینه، شب های موسیقی استان تهران در پاییز سالجاری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شود تا زمینه برای اجرای گروه های موسیقی و تکنوازان استان تهران در یک همایش هنری فراهم گردد.
تهرام/7244/1565



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن