تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805672185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايندگان قم در کاراته آسيا جشن قهرماني گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۱۴ب.ظ)
نايب رئيس هيئت کاراته استان قم: نمايندگان قم در کاراته آسيا جشن قهرماني گرفتند نايب رئيس هيئت کاراته استان قم گفت: چهار نماينده کاراته قم همراه با کاروان کشورمان موفق به کسب عنوان قهرماني کاراته آسيا شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا برخورداري اظهار کرد: در ترکيب تيم‌هايي که به نمايندگي از کشورمان به رقابت‌هاي کاراته قهرماني رده‌هاي سني نوجوانان، جوانان و زير 21 سال آسيا اعزام شده بودند؛ چهار نماينده قم نيز حضور داشتند.
وي ادامه داد: از بين چهار نماينده‌اي که از استان قم در مسابقات کاراته قهرماني آسيا حضور يافته بودند، 2 نفر به عنوان مربي مسئوليت هدايت ملي‌پوشان کشورمان را بر عهده داشتند و 2 کاراته‌کا نيز در دو بخش کاتا و کوميته اين پيکارها به روي تاتامي رفتند.
نايب رئيس هيئت کاراته استان قم با بيان اينکه کاراته‌‌کاهاي قمي همراه با کاروان کاراته کشورمان مقام نخست و عنوان قهرماني آسيا را کسب کردند، ابراز داشت: در پايان مسابقات کاراته قهرماني نوجوانان، جوانان و زير 21 سال آسيا، تيم کشورمان با کسب 13 مدال طلا، 5 نقره و 6 برنز، بالاتر از ژاپن بر سکوي نخست ايستاد.
وي با بيان اينکه اين پيکارها به ميزباني کشور مالزي و در شهر کوالالامپور به انجام رسيد، عنوان داشت: در سومين و آخرين روز اين مسابقات، در گروه سني زير 21 سال و در بخش پسران، علي گلشني در وزن به اضافه 78 کيلوگرم با پيروزي بر تمامي حريفان به نشان طلا دست يافت.
برخورداري افزود: در همين رده سني و در بخش دختران هر سه نماينده کشورمان با درخشش راهي ديدار فينال شدند و در وزن منهاي 53 کيلوگرم زهره برزگر با نمايشي چشمگير و برتري بر تمامي رقبا و حريفان موفق به تصاحب نشان طلا شد.
وي خاطرنشان کرد: همچنين در وزن به اضافه 60 کيلوگرم اين دوره از پيکارهاي قهرماني کاراته آسيا، بهنوش نجفي با غلبه بر همه رقبا يک نشان طلاي ديگر براي کشورمان به ارمغان آورد و در وزن منهاي 60 کيلو نيز مهتاب اسماعيلي به نشان نقره دست يافت.
نايب رئيس هيئت کاراته استان قم عنوان داشت: در رقابت‌هاي کاتاي زير 21 سال ابوالفضل شهرجردي به راحتي راهي ديدار پاياني شد و در اين مسابقه با غلبه بر حريف ژاپني نشان طلا را بر گردن آويخت در حالي که در بخش دختران هم زکيه رحماني مدال نقره را به خود اختصاص داد.
وي با بيان اينکه در کاتاي تيمي گروه سني نوجوانان و جوانان تيم کشورمان در بخش دختران به نشان طلا دست يافت و در بخش پسران برنز گرفت، يادآور شد: در کاتاي انفرادي رده سني نوجوانان عليرضا خدري به عنوان نماينده قم حضور داشت که متاسفانه در نخستين تجربه خود نتوانست مدال بگيرد.
برخورداري بيان داشت: البته خوشبختانه حميدرضا نجاتي کاراته‌کاي وزن به اضافه 70 کيلوگرم استان قم و عضو تيم ملي کاراته رده سني نوجوانان کشورمان در اين مسابقات موفق به شکست تمامي حريفان خود شد و مدال طلاي آسيا را بر گردن آويخت.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به حضور دو مربي کاراته قم در کاروان اعزامي کاراته کشورمان به اين پيکارها اشاره کرد و عنوان داشت: مجيد عبدالحسيني به عنوان مربي تيم رده سني اميد زير 21 سال و علي سلطاني به عنوان مربي تيم کاتاي نوجوانان راهي اين پيکارها شد.
گفتني است: در پايان رقابت‌هاي کاراته قهرماني آسيا در مالزي تيم کشورمان با 13 مدال طلا، 5 نقره و 6 برنز بر سکوي نخست قهرماني آسيا ايستاد و بعد از تيم ايران، ژاپن با 9 طلا، 9 نقره و 5 برنز نايب قهرمان شد و قزاقستان با 2 طلا، 3 نقره و 9 برنز در جايگاه سوم قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن