تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819265422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتخارآفرینان کاراته فارس در مسابقات قهرمانی آسیا با استقبال مردم وارد شیراز شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: افتخارآفرینان کاراته فارس در مسابقات قهرمانی آسیا با استقبال مردم وارد شیراز شدند شیراز - ایرنا-علی گلشن و میثم جمالی پورافتخارآفرینان کاراته فارس و دارنده مدال طلا و نقره رقابت های قهرمانی رده های مختلف سنی آسیا در میان استقبال مردم و مسوولان هیأت کاراته استان وارد شیراز شدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا درآیینی که پنجشنبه در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز برگزارشد با اهدای حلقه های گل از این دو دلاور و همچنین عباس رضایی نماینده جامعه داوری کاراته استان فارس دراین مسابقات استقبال شد.
علی گلشن،قهرمان آسیا در وزن به اضافه 78 کیلو گرم در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: بسیارخوشحالم که توانستم پرچم ایران را در این مسابقات به اهتزاز در اورم و از این رو احساس غرور می کنم.
وی ضمن تشکر از تلاش های حمیدرضا ده بزرگی رییس هیأت کاراته استان فارس، از حمایت ها و تلاش های محمد هادی، محمد مهدی و محمد رضا محمدی، مربیان خود تشکر کرد و گفت: خوشحالم که زیر نظر این مربیان به ورزش کاراته می پردازم و همواره از تجربیات این عزیزان استفاده نموده ام.
این ورزشکار طلایی آسیا گفت : طی پنج سال گذشته در اردو های تیم ملی حاضر بوده ام که متاسفانه هر بار به دلیلی نتوانستم پیراهن تیم ملی را به تن کنم اما خوشبختانه و با لطف خدا امسال توانستم به این مهم دست یابم و در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کنم .
علی گلشن حضوردر رقابت های جهانی اندونزی را به عنوان مهمترین هدف خود اشاره کرد وگفت: برای رسیدن به مدال طلای مسابقات جهانی از هم اکنون برنامه ریزی کرده ام و می خواهم در این رقابت ها نیز نماینده شایسته ای برای کاراته استان باشم و بتوانم مدال طلای جهانی که مربیم محمد رضا محمدی برای فارس و کشور به ارمغان آورد را یکبار دیگر برای کشورم به ارمغان بیاورم تا مزد زحمات کسانی را که برایم تلاش کردند ، را بدهم .
میثم جمالی پور دیگر نماینده شایسته کاراته استان فارس که مدال نقره وزن 57 کیلوگرم مسابقات نوجوانان اسیا را کسب کرد، گفت : مسابقات قهرمانی آسیا در سطح بسیار بالایی برگزار شد و توانستم در این رقابت ها نایب قهرمان شوم .
این قهرمان نورآبادی ضمن ابراز تاسف از نحوه داوری دیدار فینال خود گفت: در دیدار پایانی حق من بود که به مدال طلا دست یابم که متاسفانه به دلیل نفوذ ژاپنی ها در حوزه داوری،مدال طلایم را با نقره عوض کردند.
وی ضمن تشکر از زحمات مربیان تیم ملی، از زحمات مربی خود ابراهیم زراعتیان قدردانی نمود و گفت: کاراته نورآباد دیگر مانند گذشته نیست و همه کاراته کاهای نورآبادی تلاش می کنند به پیراهن تیم ملی برسند و این باعث خوشحالی من است.
جمالی پور گفت: با توجه به اینکه سال آینده رقابت های جهانی در اندونزی برگزار می شود، پس از استراحتی چند روزه تمرینات خود را از سر خواهم گرفت و تلاش می کنم مدال طلای جا مانده ام دررقابت های قهرمانی آسیا را از مسابقات جهانی اندونزی پس بگیرم.ک/ 3
7368 /675



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن