تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799087204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشته مديريت مالي در چهار گرايش در مقطع دکتري راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۰:۱۰ق.ظ)
رشته مديريت مالي در چهار گرايش در مقطع دکتري راه اندازي مي شود رئيس دانشکده مديريت و اقتصاد واحد علوم و تحقيقات اظهارداشت: رشته هاي اقتصاد سلامت ، مديريت اجرايي و DBA در مقطع دکتري راه اندازي مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر نيکو مرام از رشد2 برابري پذيرش دانشجو در مقطع کارشناسي ارشد در سال 1392نسبت به سال قبل، در دانشکده مديريت و اقتصاد واحد علوم و تحقيقات خبر داد و افزود: روند پذيرش دانشجو در مقطع دکتري در دانشکده مديريت و اقتصاد اين واحد دانشگاهي، در 5سال گذشته رشد33درصدي داشته است.
دکتر هاشم نيکومرام، رئيس دانشکده مديريت و اقتصاد اين واحد دانشگاهي از تأسيس رشته مديريت مالي در چهار گرايش در مقطع دکتري در اين دانشکده خبر داد و افزود: دانشکده مديريت و اقتصاد واحد علوم و تحقيقات راه اندازي رشته هاي کارآفريني، اقتصاد سلامت و مديريت اجرايي و ( DBA ) در مقطع دکتري را در اين دانشکده پي گيري مي کند.
وي تصريح کرد: دانشکده مديريت و اقتصاد در آينده نزديک،براي راه اندازي رشته هاي مديريت جهانگردي، کارآفريني، بحران، مديريت رسانه، حسابرسي، حسابداري مديريت، تجارت و حمل نقل بين المللي و رياضيات مالي در مقطع کارشناسي ارشد اقدام مي کند.
وي به چشم انداز دانشکده مديريت و اقتصاد اشاره کرد و گفت: سرفصل هاي اصلي برنامه هاي آتي اين دانشکده شامل ارتقاي مشارکت دانشجويي در توليد و ترويج علم، تقويت موقعيت آموزشي دانشکده، بهبود ارتباطات درون و برون دانشکده اي، توسعه کمي و کيفي محصولات دانشي دانشکده، استقرار نظام مديريت عملکرد دانشکده و تنوع منابع درآمدي است.
دکتر نيکو مرام از تشکيل شوراي مشاوره در دانشکده مديريت و اقتصاد براي ارائه راهبردهاي مشورتي به ارگان هاي مرتبط با صنعت و تجارت خبر داد و اظهار داشت: ارائه خدمات مشاوره اي، فعاليتي نو در جامعه دانشگاهي کشور به حساب مي آيد و به صورت فرآيندي و دائمي و نه پروژه محور انجام مي شود.
رئيس دانشکده مديريت و اقتصاد واحد علوم و تحقيقات، به فعاليت هاي اين دانشکده در زمينه تنوع سازي درآمدهاي دانشگاه اشاره کرد و گفت: در دانشکده مديريت و اقتصاد اين واحد دانشگاهي به منظور کاهش اتکا به شهريه دانشجويان، اقدام به طراحي دوره هاي فوق برنامه آزاد و انعقاد قرارداد هاي آموزشي با شرکت هاي حوزه صنعت کرده است.
وي با اشاره به انجام فعاليت هاي پژوهشي در راستاي درآمدزايي دانشگاه افزود: امضا تفاهم نامه با سازمان بورس و اوراق بهادار، انجمن مهندسي مالي به منظور برگزاري دوره هاي DBAو MBA براي بازار سرمايه، از جمله برنامه هاي پژوهشي در دست انجام دانشکده مديريت و اقتصاد واحد علوم و تحقيقات است.
دکتر نيکو مرام بر اهميت گسترش روابط بين المللي دانشکده مديريت و اقتصاد با توجه به روند جهاني شدن تأکيد کرد و گفت: درحال حاضر اين دانشکده در نظر دارد با انجمن هاي وزارت علوم مانند مهندسي مالي، حسابداري مديريت، بازاريابي، مديريت استراتژيک و مديريت فرهنگي همکاري هاي آموزشي و پژوهشي برقرار کند.
رئيس دانشکده مديريت و اقتصاد واحد علوم و تحقيقات، سهم عمده توليد مقالات ISI را متعلق به اين دانشکده دانست و تصريح کرد: هم اکنون در دانشکده مديريت و اقتصاد اين واحد، 9 مجله فارسي و دو مجله انگليسي زبان منتشر مي شود از اين ميان دو نشريه داراي رتبه علمي پژوهشي است.
دکتر نيکومرام بر ضرورت اقدام جدي در زمينه کاربردي کردن طرح هاي پژوهشي تأکيد کرد و اظهارداشت: تاکنون 6 طرح پژوهشي در دانشکده مديريت و اقتصاد واحد علوم و تحقيقات اجرايي و منجر به درآمدزايي شده و برنامه آينده پژوهي در دست اقدام است.
رئيس دانشکده مديريت و اقتصاد واحد علوم و تحقيقات، از استقبال سازمان ها و صنايع براي امضاي تفاهم نامه با اين دانشکده ابراز خرسندي کرد و گفت: اين دانشکده با توجه به سوابق درخشان اعضاي هيأت علمي و تنوع رشته ها، از لحاظ آموزشي و علمي جزو دانشکده هاي تراز اول در کشور محسوب مي شود.
وي ادامه داد: در ميان رشته هاي دانشگاهي رشته مديريت رسانه واحد علوم و تحقيقات در بين بهترين رشته هاي علمي کشور قرار گرفته است.
دکتر نيکومرام از تدوين 314 محور محتوا براي برگزاري دوره هاي آموزشي در دانشکده مديريت و اقتصاد اين واحد دانشگاهي خبر داد و گفت: با توجه به تداخل اين برنامه ها با برگزاري ترم تابستاني، اجراي اين برنامه ها از مهرماه سال جاري در روزهاي پنج شنبه و جمعه پي گيري مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن