تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821242399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عروس و داماد سنندجی طلاهای خود را به آوارگان کُرد عراقی بخشیدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با سلام، خبر استانی است عروس و داماد سنندجی طلاهای خود را به آوارگان کُرد عراقی بخشیدند سنندج - ایرنا - عروس و داماد سنندجی شامگاه جمعه با حضور در یکی از پایگاه های جمع آوری کمک برای آوارگان کُرد عراقی زیورالات خود را به این آوارگان بخشیدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، از دو روز پیش که 100 پایگاه هلال احمر کردستان در شهرها و روستاهای استان دایر شده است شاهد استقبال گرم مردم برای کمک به آورگان کُرد عراقی بودیم.
در یکی از این کمک ها، عروس و داماد سنندجی در روز ازدواج خود با حضور در پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در میدان آزادی این شهر، طلاهای خود را به آوراگان عراقی بخشیدند.
این صحنه تشویق بسیاری از حاضران در محل را در پی داشت و فضایی دیگر به این پایگاه جمع آوری کمک داد.
این حرکت عروس و داماد کردستانی در سطح شهر موجب تشویق بیشتر مردم برای اهدای کمک های خود شده بود.
گفتنی است در یکی از پایگاه های جمع آوری کمک در حاشیه شهر سنندج، خانواده یک یتیم یک دبه ماست و دو کیلو ˈدونهˈ (مواد اولیه تهیه غذای ترخینه) به اوارگان عراقی اهدا کرده است.
شور و شوق مردم کردستان برای کمک به هم نوعان خود به حدی است که برخی از خانواده هایی که از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند سعی می کنند با اهدا یک تکه لباس هم شده سهمی در کمک داشته باشند.
این صندوق به مدت سه روز برپاست و شهروندان می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به این پایگاه تحویل داده و یا از طریق شماره حساب 4978644448 بانک ملت شعبه هجرت اقدام به واریز کمک های نقدی کنند.
پس از حمله گروه تروریستی داعش به منطقه شنگال در شمال عراق، بیش از دو میلیون نفر آواره شده اند که بسیاری از آنها هنوز در میان کوه های شنگال از احتیاجات اولیه زندگی نیز محروم اند.ک/3
570/533



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 334]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن