تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814702799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در انتخاب شهردار چند نفر بر ديگران نفوذ دارد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: در انتخاب شهردار چند نفر بر ديگران نفوذ دارد
درست است كه دوران مسئوليت من بيشتر درگير اختلاف‌نظر‌ها شد و هرچند اختلاف‌ها از قبل بود اما در نهايت همين اختلاف‌ها به انحلال شورا هم انجاميد! ما نمي‌توانيم معجزه كنيم و من ترجيح دادم با هماهنگي شورا جلوي فروش شهر را بگيرم.
کد خبر: ۴۲۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۵ - 16 August 2014


محمدحسن ملك‌مدني، شهردار اسبق تهران مي‌گويد كه عامل شورا نبوده است و براي عناويني چون «توقف فروش تراكم، ارتباط با سرمايه‌گذاران و انبوه‌سازان، اختلاف‌هاي سياسي و چوب گذاشتن لاي چرخ شوراي اول و تلاش براي انحلال آن« دلايل قانع‌كننده»يي دارد و بسياري از آنها را «بهانه‌هايي براي دشمني عده‌يي» مي‌داند.

گزيده گفت‌وگوي او با ايسنا را در ادامه بخوانيد:

شهرداري نبايد سياسي باشد. درهاي شهرداري بايد به روي هر كسي كه دغدغه بهتر كردن محيط زندگي مردم را دارد، باز باشد. هنر مديريت شهري است كه هنرمندان و ورزشكاران و نخبگان و دانشگاهيان و... را سهيم كند تا احساس علقه نسبت به اين محيط پيدا كنند، نه اينكه بيگانه باشند.

درست است كه دوران مسئوليت من بيشتر درگير اختلاف‌نظر‌ها شد و هرچند اختلاف‌ها از قبل بود اما در نهايت همين اختلاف‌ها به انحلال شورا هم انجاميد! ما نمي‌توانيم معجزه كنيم و من ترجيح دادم با هماهنگي شورا جلوي فروش شهر را بگيرم.

معني سرمايه‌گذاري خارجي متاسفانه 35 سال است كه در تهران تعطيل شده. در گذشته شركت‌هاي فرانسوي در تهران ساختمان مي‌ساختند و يادگار‌هاي خوبي نظير ساختمان‌هاي «سامان» و «اسكان» را به جا گذاشتند. روزي با كيفيت‌ترين ساختمان‌هاي دنيا در تهران ساخته مي‌شد كه هنوز هم روي پا هستند. اما بعد از40 سال به جاي اينكه آن الگوها ادامه پيدا كند همه مردم و مالكين در شهر را بسازوبفروش كرده‌ايم.

بايد به سمتي برويم كه احزاب شكل بگيرند، قوي شوند، يك نفر در تهران كانديدا شود و بالا بيايد و وارد شورا شود و در مقابل حزب و گروهي كه از آن بالا آمده پاسخگو باشد. بعد اين‌طور نباشد كه اگر به وعده‌هايش عمل نكند، من و شما كه به او راي داده‌ايم دست‌مان به پاره تخته‌يي بند نباشد و اگر به قول‌هايش عمل نكرد پشتش را به ما كند و انگار نه‌انگار. اگر حزب شكل بگيرد، با هر تخلف و ايراد در كار فرد، بهاي كارش را پشت‌سري‌هاي آن فرد در حزب بايد پرداخت كنند و مردم و مخاطبان حزب هم دفعه ديگر به كانديداي اين حزب راي نمي‌دهند و او را مواخذه مي‌كنند.

در همين موضوع انتخاب شهردار كه مهم‌ترين تصميم يك شوراست شنيده‌هاي من حاكي از نفوذ چند نفر بر ديگران است ومسايلي كه گفته‌مي‌شود . شما هم نبايد از اين مسائل ساده بگذريد؛ چرا كه پشت هر حرف و حديثي حتما خبري هست!













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن