تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821195745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحاد مسلمانان منطقه،جنایت‌های اسرائیل را بی‌اثر می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: امام جمعه گلپایگان:
اتحاد مسلمانان منطقه،جنایت‌های اسرائیل را بی‌اثر می‌کند
امام جمعه گلپایگان گفت: امروز جبهه مقاومت حماسی تر از گذشته پا به میدان گذاشته و در برابر اعلام صهیونیست‌ها ایستادگی می‎کند و مسلمانان منطقه متحد شوند، اسرائیل زمین‌گیر می‌شود.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان؛حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گلپایگان که در مصلی برگزار شد، اظهار کرد: با عنایت پروردگار فضای انتخابات و بعد از آن فضایی آرام و دلنشین بود اما امروز گویی برخی افراد می‌خواهند آتش افروزی کنند و با تحریک مسئولان این فضای آرام را برهم بزنند.
 
وی افزود:مسئولان کلیدی کشور باید مراقب و آرام باشند چرا که مردم بر روی حرف مسئولان حساب باز می‌کنند و اگر برخی بداخلاقی‌های سیاسی را ببینند دلخور می‌شوند و برعکس اگر ببینند تمام دغدغه مسئولان خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات است تا پای جان از مسئولان حمایت می‌کنند.
 
امام جمعه گلپایگان گفت:سران 3 قوه باید در اتاقی دربسته بنشینند و حرف بزنند نه اینکه اختلافات را به کف جامعه بکشانند آن هم در شرایطی که مردم در این اوضاع اقتصادی به سر می‌برند و از مسئولان انتظار همراهی و عمل به وعده هایشان را دارند؛ بداخلاقی‌های سیاسی پذیرفتنی نیست و دود این برخوردها به چشم ملت می‌رود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت‌های پیش رو اشاره بیان کرد: 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور است،گوهران باارزشی که با تحمل سال ها درد و رنج درس ایثار و مقاومت به ما دادند، رژیم بعث عراق را به زانو درآوردند و آرامش و امنیت را به ما هدیه کردند و امروز نیز الگوی مردم غزه و جبهه مقاومت هستند که اینگونه در برابر رژیم صهیونیستی و حامیان آنها ایستاده‌اند.
 
حجت‌الاسلام اسماعیلی تصریح کرد:نتیجه جان فشانی این آزادگان است که امروز ما و جبهه مقاومت ملت‌های سرفراز عالم لقب گرفته ایم و رسما و شجاعانه اعلام کرده‌ایم که از مظلوم دفاع می‌کنیم در برابر برخی کشورهای عربی و اروپایی و امریکایی‌ها که رسما از ظالم دفاع می‌کنند .
 
امام جمعه گلپایگان همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت حماسی تر از گذشته پا به میدان گذاشته و در برابر اعلام صهیونیست‌ها که گفتند پایگاه‌های مقاومت را زده اند، اعلام کرده اند که موشک‌های جدید با برد بالاتر رو می کنند و این نشان می دهد که اگر توانمندی‌های منطقه یک جا جمع شوند قادرند جهنمی بزرگ برای اسراییل بسازند.
 
وی به سالروز شهادت امام صادق(ع) اشاره و بیان کرد: روز جمعه هفته آینده مراسمی ویژ این روز از ساعت 10:30 صبح در امامزاده هفده تن آغاز می شود و سپس با اجتماع صادقیون، دسته‌های عزاداری برای برگزاری نماز جمعه به سمت مصلا حرکت می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام اسماعیلی همچنین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی کشور و مرزداران جان بر کف نظام، گفت: روز پنجشنبه نیز مراسم تجلیل از خانواده شهدای نیروی انتظامی غرب استان در گلپایگان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن