تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819760446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان معرفی متخلفان لبني به دستگاه قضا


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: زمان معرفی متخلفان لبني به دستگاه قضا
کد خبر: ۴۲۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱ - 15 August 2014


مردم بدانند كه اگر محصولي داراي مشكل باشد توليد آن به سرعت متوقف و از بازار جمع آوري مي شود بنابراين مردم با خيال راحت محصولات موجود در بازار را مصرف كنند.
زیست بوم: رييس سازمان غذا و دارو با تاكيد بر اين نكته كه آزمايش ها، تخلف در ؟فرآورده لبني ديگر را مسجل كرده است، گفت: تعداد فرآورده هاي استفاده كننده از پالم به ؟رسيده و اسامي آنها هفته آينده به دستگاه قضا ارسال مي شود.

 به گزارش فارس، رسول ديناروند ديروز در حاشيه جلسه وزير بهداشت با مسوولان حوزه توليد و نظارت بر محصولات لبني گفت: ما به اين علت با شركت هاي لبني استفاده كننده از پالم برخورد مي كنيم كه آنها برخلاف مجوز خود اقدام به استفاده از پالم كرده اند. وي تاكيد كرد: اين شركت ها مجوز استفاده از روغن پالم نداشته اند و برخلاف اين مجوز در محصولات خود از اين محصول استفاده كرده اند.

رييس سازمان غذا و دارو تاكيد كرد: اما در مورد پنيرهاي پيتزا و خامه يي و همين طور خامه مجوز استفاده از پالم براي شركت هاي لبني صادر شده و اگر دقت كنيم بر روي برچسب اين محصولات اين نكته ذكر شده است. وي افزود: البته به اين توليد كنندگان نيز مهلت داده ايم تا پروانه ساختشان را اصلاح كنند. ديناروند با تاكيد بر اين نكته كه خط توليد هيچ كدام از كارخانه هايي كه داراي مجوز استفاده از پالم بوده اند متوقف نشده است، گفت: آمار تخلف در زمينه محصولات لبني ممكن است بيشتر از اينها هم بشود.

به گفته وي، امروز آزمايش 7 فرآورده از 18 فرآورده مشكوك مثبت اعلام شده و بنابراين تعداد محصولاتي كه پالم در آنها به صورت غيرمجاز به كار رفته به 30 رسيده است. رييس سازمان غذا و دارو تاكيد كرد: اسامي شركت هاي متخلف تا پايان هفته تكميل شده و هفته آينده به دستگاه قضا ارسال مي شود.

 وي به مردم اطمينان داد كه محصولات موجود در بازار مشكلي ندارند و گفت: مردم بدانند كه اگر محصولي داراي مشكل باشد توليد آن به سرعت متوقف و از بازار جمع آوري مي شود بنابراين مردم با خيال راحت محصولات موجود در بازار را مصرف كنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن