تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819731347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورایاران فرصت های ارزشمند مدیریت کلانشهر تهران هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شورایاران فرصت های ارزشمند مدیریت کلانشهر تهران هستند تهران- ایرنا- عضو و رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهرتهران گفت: شورایاران به عنوان جهادگرانی هستند که داوطلبانه در جهت حل مشکلات شهروندان تلاش می کنند فرصت های ارزشمند مدیریت کلانشهر تهران هستند .


به گزارش روز جمعه روابط عمومی شهرداری منطقه 16، ˈ ارینب سروری ˈ در نشست هم اندیشی با دبیران شورایاری منطقه 16،موفقیت را حاصل تبدیل مهلت ها به فرصت ها دانست وافزود: شورایارها بازوی مدیریت شهری درمناطق است و توانسته اند با حل مشکلات شهروندان به صورت داوطلبانه موفقیت های بسیاری را کسب کنند.
وی موضوعات مطرح شده ازسوی دبیران شورایاری را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: شورای اسلامی شهرتهران نهایت تلاش خود را دارد تا با انجام وظیفه ورسالتی که به عهده دارد خواسته های مردمی را مورد بررسی های کارشناسی قرار داده و نسبت به کاهش مشکلات شهروندان گام بردارد.
شهردارمنطقه 16 در این نشست ،پس از طرح موضوعات توسط دبیران شورایاری محلات گفت: تلاش همه جانبه ای در جهت ایجاد تحول اساسی اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی درسطح منطقه صورت گرفته است.
ˈسید محسن اسدیˈ افزود: در راستای احقاق حقوق شهروندان ودر جهت رفع موانعی همچون خروج کارخانه روغن نباتی قو،پایانه مسافربری جنوب،نیروگاه برق بعثت،سردخانه بهمن وساماندهی اصناف سنگبری های فداییان اسلام، نیازمند توجه و حمایت دستگاه های ذیربط و پیگیری های شورای اسلامی شهر تهران هستیم.
وی ضمن تقدیراقدامات شورایاران از جمله طرح توسعه بوستان بازیافت، احداث مجموعه ورزشی علی آباد جنوبی، کوشش شهرداری در احداث زیرگذرپل جوادیه بعنوان مهمترین نیاز مردم این محله، اقدامات شهرداری دراحقاق حقوق شهروندی با ساماندهی بازار دوم نازی آباد و خیابان مداین بعنوان مرکز تجاری محله همراه با مشارکت تعزیرات حکومتی گفت: تمامی تلاش خود را داریم تا با توجه به وضعیت بافت فرسوده در منطقه 16 و موانع قانونی موجود، موفق به مجوز های لازم جهت مشارکت بیشتری شهروندان در نوسازی بافت های فرسوده شویم.
اسدی با تاکید بر مسجد محوری برنامه های فرهنگی در منطقه یادآور شد: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی ،احیا هویت های فرهنگی دینی و انقلابی در مقیاس های محلی و منطقه و تقویت نشاط اجتماعی از مهمترین برنامه های حوزه اجتماعی و فرهنگی است .
درادامه این نشست دکتر سروری و مهندس اسدی به همراه جمعی از مدیران و شورایاران به دیدار خانواده شهیدان صادق سرابی نوبخت در محله نازی آباد و محمد حسین دستباز در محله خزانه بخارایی رفتند.
در این دیدارها که همراه با مرور خاطرات شهیدان بود دکتر سروری در خصوص شهید صادق سرابی نوبخت گفت: به باور و اعتقاد شهید بروجردی هم رزم شهید نوبخت ، وی از نوابغ سپاه پاسداران بوده و از چهره های شاخص جبهه و جنگ بود.
لازم به اشاره است شهید صادق نوبخت سال 1359درسن 18سالگی بعنوان فرمانده اطلاعات کردستان در مریوان به درجه رفیع شهادت نایل شد.
درادامه دیداربا خانواده و پدر شهید محمد حسین دستباز که خود از جانبازان انقلاب است وی به مرور خاطرات دوران انقلاب و جنگ پرداخت و در مرور این خاطرات ارزش های اصیل و ماندگاررادمردی و دلاوری را برای حاضرین متصور ساخت.
لازم به توضیح است شهید محمد حسین دستباز سال 1361 در سن 18 سالگی در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل شد و پدر وی علیرضا دستباز جانباز 70% در سال 1363 در اثر انفجار نارجنگ توسط منافقین مجروح و منجر به از دست دادن دو دست خود شد.
9340/564



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن