تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819172362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام اسلامی در راستای حرکت انبیا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس کمیسیون فرهنگی مجلس: نظام اسلامی در راستای حرکت انبیا است گنبدکاووس - ایرنا- رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب و نظام اسلامی در راستای حرکت انبیا عظام و ائمه اطهار(ع) است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈ احمد سالک ˈ عصر پنج شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گنبدکاووس که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و نیز مسوولان و فرهیختگان این شهرستان تشکیل شد، افزود: همین خصلت انقلاب اسلامی موجب شده تا دلها را در سطح جهان مجذوب خود کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خیزش های مردم در کشورهای اسلامی و حتی حرکت مردم آمریکا در جریان وال استریت بر گرفته از انقلاب اسلامی است.
وی به تشریح اوضاع فرهنگی کشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و به برخی مشکلات موجود فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: غفلت هایی از جانب برخی مسوولان در دستگاه های مختلف در بخش فرهنگی شده است.
حجت الاسلام سالک همچنین به نامگذاری امسال به اقتصاد و فرهنگ از سوی رهبر معظم انقلاب هم اشاره کرد و گفت: فرهنگ یکی از دغدغه های همیشگی رهبر انقلاب است که به مناسبت های مختلف آن را ابراز نموده اند.
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد جبران غفلت ها نیز گفت: تشکیل یک جبهه عظیم مردمی برای این منظور ضروری است.
حجت الاسلام سالک ادامه داد: امروز استکبار با ابزار مختلف در صدد است تا فرهنگ جوانان را تخریب کند و اگر بیش از این در زمینه فرهنگ غفلت شود خطرات سنگینی را متوجه جامعه خواهد کرد.
او گفت: امروز حرکت فردی برای جبران غفلت ها در امر فرهنگ کارآیی زیادی نخواهد داشت بلکه حرکت جمعی با برنامه می تواند موثر باشد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، اطاعت از ولایت فقیه و دوری کردن از نفاق و منافقین را عامل استمرار انقلاب اسلامی خواند و گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس آمادگی دارد طرح های خوب و مطالعه شده در این خصوص را بررسی کند.
وی هدف از سفر این کمیسیون به گلستان را شناخت ظرفیت های فرهنگی این استان و نیز آشنا شدن با دغدغه های اهل فرهنگ این خطه خواند و گفت: نیازهای شهرستان گنبدکاووس نیز در برنامه این کمیسیون گنجانده خواهد شد.
حجت الاسلام والسلمینˈ مرتضی آقا تهرانی ˈ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نیز در این نشست گفت: امروز در کشور قانون الهی حاکم است که از سوی ولی فقیه اعمال می شود.
وی گفت: امروزه برکات ولایت درکشور ایران مشاهده می شود که اتحاد وهمدلی ملت و امنیت موجود از این برکات است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به خیزش های مردمی در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: دلیل به ثمر نرسیدن این تحرکات نبود رهبری الهی در راس آنها بود.
حجت الاسلام آقا تهرانی به اتحاد شیعه و سنی در استان گلستان اشاره کرد و گفت: دشمن از این اتحاد هراس دارد بنابر این هرکاری برای ایحاد نفاق انجام می دهد.
وی ظهور و بروز برخی گروهک ها مانند بهاییت، وهابیت و داعش را ساخته و پرداخته استکبار و صهیونیسم دانست و گفت: این گروهک ها هیچ ارتباطی به شیعه و سنی ندارد.
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی روز جمعه نیز در استان گلستان به بررسی اوضاع فرهنگی این استان خواهند پرداخت.
600/622/



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن