تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819937302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر هند مسیر ترانزیتی بندرگاه انزلی را مورد بررسی قرار داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سفیر هند مسیر ترانزیتی بندرگاه انزلی را مورد بررسی قرار داد انزلی - ایرنا - سفیر هند و هیات همراه در سفر به انزلی، مسیر ترانزیت محموله آزمایشی از این بندرگاه را مورد بررسی قرار داد.


به گزارش روز جمعه روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان به ایرنا ، ˈ دی پی سیریواستاوا ˈ در این سفر ضمن بازدید از مجموعه بندری انزلی ، اسکله ها و محوطه های بندری از طرح توسعه و موج شکن های جدید ، اسکله ها و انبارهای در دست ساخت دیدن و امکان ترانزیت مداوم حجم بالای کالا از بندر بمبئی به بندرعباس و از آنجا به بندرگاه انزلی به مقاصد کشورهای مشترک المنافع (CIS ) بازدید کرد .
وی علاوه بر بررسی ترانزیت محموله ترانزیتی آزمایشی ( INSTC ) در چارچوب موافقتنامه کریدور شمال - جنوب در نشستی تخصصی با معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان با توانمندی ها و ظرفیت های بندرانزلی برای جذب بازارهای جدید و تقویت ترانزیت اشنا شد .
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان نیز در این دیدار بندرگاه انزلی را از قدیمی ترین بنادر شمال کشور و دارای مزیت های رقابتی از قبیل بهره وری و کارآمدی شاخص های عملیاتی در منطقه خزر عنوان کرد.
ˈ حسین چراغیˈ بندرگاه انزلی را مناسب ورود به بازارهای جدید و ارائه خدمات به انواع کالاهای وارداتی و صادراتی از قبیل آهن آلات ، چوب ، غلات ، روغن خوراکی و مواد سوختی بیان معرفی کرد.
وی همچنین با اشاره به وجود زیر ساختها و روساختهای بندرگاه انزلی آمادگی کامل این اداره را برای ارائه خدمات به گروه های مختلف کالا اعلام و تصریح کرد : بندرگاه انزلی می تواند بعنوان یک مسیر کارآمد برای تقویت کریدور شمال - جنوب مطرح باشد .
وی همچنین بیان داشت: زیر ساخت های حمل و نقل ریلی در بندرگاه انزلی در حال آماده شدن است و به محض کامل شدن مسیر ریلی قزوین – رشت – انزلی و اتصال به بندر ما می توانیم پاسخگوی تقاضای موجود در بازار در وجوه مختلف حمل و نقل باشیم .
سفیر هند در خاتمه ابراز امیدواری کرد که بتوانند کالاهای موجود را از طریق بندرگاه انزلی به مقاصد کشورهای CIS و کشورهای اروپایی منتقل کند و تغییرات جدیدی در ابعاد اقتصادی و اجتماعی منطقه بوجود آورده شود.
بندرگاه انزلی بزرگترین و فعال ترین بندر حاشیه جنوبی دریای خزر است که مجهز به امکانات نوین تخلیه و بارگیری است.
ارتباط با بازارهای منطقه ای و دسترسی به بازار مصرف بالای 300 میلیونی کشورهای استقلال یافتـه شوروی سابق ، قرار گرفتن در مسیر کوتاه و با صرفه کریدور ترانزیتی شمال - جنوب ، واقع شدن بندر در محدوده منطقه آزاد و تسهیلات و امکانات ویژه برای صاحبان کالا، تجار و سرمایه گذاران ، نزدیکی به فرودگاه بین المللی ، مسیر دسترسی زمینی مناسب به استان های همجوار از جمله مزیت های بندرگاه انزلی است .ک/1
620 /695



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن