تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820881014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رالی موتورسواران با شعار توسعه گردشگری و حمایت از غزه در سمیرم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رالی موتورسواران با شعار توسعه گردشگری و حمایت از غزه در سمیرم سمیرم، اصفهان- ایرنا- رالی گروهی از موتورسواران استان اصفهان با شعار توسعه گردشگری و حمایت از کودکان غزه برگزار شد.


به گزارش ایرنا، 35 موتورسوار از اعضای هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان اصفهان روز پنجشنبه با عبور از اصفهان و شهرضا به سمیرم رسیدند و بعد از زیارت قبور مطهر شهدای این شهر از شهرهای سمیرم، حنا و روخانه تنگ خشک عبور کردند.
استاندار اصفهان با حضور در بین این موتور سواران با تقدیر از آنان برای برگزاری این حرکت نمادین اظهار کرد: توسعه گردشگری یک راهکار اقتصادی پایدار برای استان اصفهان با توجه به خشکسالی و مشکلات کشاورزی است.
رسول زرگرپور تصریح کرد: اولویت توسعه استان اصفهان گردشگری بوده و برای این منظور برنامه هایی همانند رالی موتور سواری که با هدف تبلیغ و ترویج گردشگری حضور پیدا کرده اند قابل تحسین است.
وی با اشاره به جایگاه شهرستان سمیرم در صنعت گردشگری گفت: این شهرستان با دارا بودن آثار تاریخی و باستانی به دلیل فراوانی مناظر طبیعی و زیبا بیشتر در این بخش به جذب توریست شهرت دارد.
وی اضافه کرد: تبلیغ کم و محدود مناطق گردشگری سمیرم موجب استقبال کم گردشگران از این شهرستان شده است.
استاندار اصفهان افزود: طرح بزرگ گردشگری دریاچه قره قاچ که ماه گذشته در کارگروه گردشگری استان تصویب و برای نهایی شدن به تهران ارسال شده با هزینه 600 میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد.
گروه رالی موتورسواران بعد از دیدار با استاندار اصفهان که برای معرفی سرپرست فرمانداری جدید سمیرم به این شهرستان آمده بود راهی بخش وردشت و کمپ گردشگری روستای مورک در این منطقه شدند.
این گروه در روز جمعه برنامه های تبلیغی و فرهنگی خود در روستاهای بخش وردشت سمیرم از جمله حیدر آباد، فتح آباد، مهرگرد، ده نسا و دیزجان را ادامه می دهند.
شهرستان سمیرم در جوار رشته کوه دنا و زاگرس مرکزی با 9 منطقه نمونه گردشگری و افزون بر 100هزار جمعیت روستایی، عشایری و شهری در 160کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
7147/گ/ 607



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن