تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819798798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: حاشیه نشینی و کمبود آب از مهمترین معضلات شهر مشهد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: حاشیه نشینی و کمبود آب از مهمترین معضلات شهر مشهد است مشهد - ایرنا - رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: حاشیه نشینی و کمبود آب از مهمترین معضلات شهر مشهد و نیازمند توجه جدی است.


ˈغلامرضا تاجگردونˈ روز پنجشنبه در جریان دیدار از بافت فرسوده و پروژه های شهری مشهد در جمع خبرنگاران افزود: مشهد یکی شهرهای اصلی کشور است.
وی با بیان اینکه معضلات و مشکلات این شهر نسبتا زیاد است گفت: حاشیه نشینی و کمبود آب از مهمترین معضلات شهر مشهد و نیازمند پیگیری جدی مسوولین است.
تاجگردون هدف از این دیدار را شناسایی معضلات مشهد و تصمیم گیری در زمینه تخصیص بودجه های پروژه های آن عنوان کرد و افزود: با توجه به پیشرفت خوب خط دوم قطار شهری مشهد نسبت به سال گذشته، باید اعتبار امسال و سال های آینده قطارشهری تقویت و این پروژه به زودی به بهره برداری برسد.
وی گفت: چندین طرح برای رفاه زائران و مجاوران برنامه ریزی شده که یکی از آنها ساخت زائرسراهای ارزان قیمت است.
شهردار مشهد نیز در جریان این دیدار گفت: اعتبارات ارزی و ریالی مورد نیاز برای احداث خط دوم قطارشهری مشهد تا حدودی تامین شده است.
سید ˈ صولت مرتضویˈ دلیل حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مشهد را کمک و تخصیص بودجه برای آغاز عملیات اجرایی و احداث خط سوم قطارشهری عنوان کرد.
وی افزود: سه نقطه برای آغاز عملیات خط سوم قطارشهری مشهد در نظر گرفته شده که نخستین و بهترین نقطه در صورت توافق با آستان قدس رضوی میدان فردوسی مشهد است.
مرتضوی در باره بودجه خط دوم قطار شهری مشهد گفت: باید ماهانه 360 میلیارد ریال با تعهد پیمانکار برای احداث خط دوم قطارشهری مشهد در 36 ماه هزینه شود و در این خصوص هر مقدار که توان مالی داشته باشیم در این مسیر هزینه می کنیم.
شهردار مشهد با بیان اینکه بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی بافت ملی است گفت: از مجلس و دولت تقاضا داریم در نوسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی مساعدت لازم انجام دهند.
مرتضوی افزود: تاکنون دولت کمکی به بازسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) انجام نداده و تمام اعتباراتی که هزینه شده از طریق تسهیلات و اوراق مشارکت بوده است.
وی گفت: ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی و بافت فرسوده بر عهده وزارت مسکن و شهرسازی است اما به دلیل ضرورت، شهرداری ها به این موضوع ورود پیدا کرده اند.
در این دیدار که رییس و 10عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، ˈهوشنگ خندان دلˈ معاون عمرانی وزیر کشور، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران حضور داشتند در خصوص مسایل و پروژه های عمران شهری مشهد مطالبی مطرح شد.
538/7505/664



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن