تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820077835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران می توانند التیام بخش دردها و زخم های جامعه باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرآموزش و پرورش عباس آباد: خبرنگاران می توانند التیام بخش دردها و زخم های جامعه باشند نوشهر- ایرنا - مدیرآموزش و پرورش عباس آباد گفت : روز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی روزپاسداشت تعهد به قلم، زبان و حق نویسی و صداقت گویی محسوب می شود و بر این اساس که خبرنگاران می توانند التیام بخش دردها و زخم های جامعه باشند.


به گزارش خبرنگارایرنا ، ˈ محمد یوسف مهر قاسمی ˈ روز پنجشنبه درآیین تجلیل ازخبرنگاران که در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزارشده بود، افزود: این مناسبت در واقع روزسنگرسازان بی سنگری است که التیام بخش دردها و زخم ها در جامعه هستند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهارداشت : این شهید وارسته درحقیقت دارای ویژگی بزرگ روح و قلمی واقع نگاربود که متاسفانه به دلیل کج فهمی و کج اندیشی عده ای ازافراد ناپاک و پلید گروه طالبان در مزارشریف افغانستان به شهادت رسید.
وی امانتداری، دمیدن روح امید در جامعه ، صداقت در گفتارو داشتن تقوا را از دیگر ویژگی های برجسته این شهید خبرنگارمعرفی کرد و ادامه داد: امروز آگاهی بخشی درباره اتفاقاتی که در کشورهای منطقه از جمله جنایت گروه تکفیری داعش در عراق رخ می دهد، به واسطه همین اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران صورت می گیرد که اکنون برای بیشتر ملت های مسلمان آشکارشده است.
مدیرآموزش و پرورش عباس آباد گفت: هرچند ایادی استکبارغرب به انحای مختلف تلاش می کنند تا با تفکرات الحادی رسانه ها را از آن رسالت خطیری که برعهده دارند، دور کنند و به نام دین چهره اسلام را به شیوه دیگری مخدوش کنند که نقش رسانه ها دراین زمینه بسیار سنگین است.
مهرقاسمی افزود: امروز این دولت نیز با شعار تدبیر و امید در نظام اسلامی شکل گرفته است که نقش رسانه ها درایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه بی بدیل است و باید با نگاه برنامه محور به علم درجهت برون رفت از مشکلات دراین عرصه فعالیت داشته باشند.
وی با اشاره به دیدگاه های رهبری مبنی برآن که ˈحرکت در مسیر خواسته ملت ها اساس کاررسانه ها است ˈ برای تحقق دیدگاه های ولایت فقیه خواستارهمکاری همه جانبه خبرنگاران دراین منطقه شد.
درپایان با اهدای لوح از شماری از خبرنگاران این شهرستان تقدیرشد.ک/2
624/1535/608



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن