تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820319819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار نقدی : تولید، ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردار نقدی : تولید، ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است ساری - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که رکن اصلی و ستون فقرات اقتصاد مقاومتی تولید در بخش های مختلف اقتصادی است، گفت: برای رسیدن به اهداف عالیه باید از تمام ظرفیت ها، استعدادها و توانایی های بالقوه در عرصه تولید به شکل بهینه استفاده کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ˈمحمد رضا نقدیˈ روز پنجشنبه در همایش یکروزه فعالان تولید در عرصه های اقتصاد مقاومتی مازندران در ساری افزود: هر چند کشور با تورم اقتصادی و رکود اقتصاد مواجه است اما از طریق افزایش تولیدات می توان در تمام زمینه های اقتصادی و مایحتاج عمومی، نیازهای جامعه مرتفع کرد.
وی که در جمع شماری از فعالان تولیدات طرح های اقتصادی در بخش های پرورش گل و گیاه، اردک، ماهی سردآبی، شترمرغ، قارچ، ماهیان خاویاری، طیور و زنبورعسل در استان سخن می گفت، اظهار داشت: برخی از کشورهای توسعه یافته که حرف اول اقتصاد را در جهان می زنند ابتدا در بحث افزایش تولیدات تلاش کردند زیرا بر این باور بوده اند با جدیت در کار و سازندگی به خواسته هایشان دست می یابند.
وی بیان داشت: امروز دشمن با همه توطئه ها و ابزارها به دنبال ضربه زدن به اهداف نظام انقلاب اسلامی ایران است و نمی خواهند ملت ایران متکی بخود باشد اما تاکنون ترفندهای شوم و شیطانی آنان تحقق نیافته است زیرا ملت ایران در همه امور یار و یاور دولت هستند و هیچ نیازی به بیگانگان ندارند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: استکبار جهانی صلابت و اقتدار مردم ولایتمدار ما را در دوران هشت سال دفاع مقدس و طرح های سازندگی تجربه کرد، و به وضوح مشاهده کردند جوانان این مملکت برای حفظ و حراست از ارزش های انقلاب، باورهای دینی و توسعه عمرانی در کشور جانانه و عاشقانه فعالیت کردند و همچنان پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند.
سردار نقدی به اهمیت اقتصاد مقاومتی در جامعه اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی فعالیت در عرصه تولید، کار، صنعت، دامداری و صادرات و کشاورزی و همه باید تلاش کنند از دست رنج و تولیدات داخلی استفاده کنند و از خرید کالاهای خارجی پرهیز نمایند.
وی با اشاره به اینکه سالانه 600 هزار تن کود شیمیایی از خارج وارد کشور می شود، ادامه داد: برای جلوگیری از حیف و میل سرمایه باید بازاریابی از طریق ایجاد شرکت های تعاونی مرتبط با نیازهای داخلی توسعه و گسترش یابد.
سردار نقدی با بیان اینکه امکانات و ظرفیت های خوبی در کشور از جمله مازندران وجود دارد، بیان داشت: امروز زمینه تولید و صادرات کالا در بخش های مختلف اقتصادی وجود دارد و نیاز به همت و تلاش همه جانبه دارد.
در این همایش چند تن از فعالان تولید در عرصه های اقتصاد مقاومتی استان به مسائل و مشکلات پیش روی در بخش تولیدات، هر یک نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.ک/2
609/608/1104



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن