تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804804153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم استفاده از توانمندي‌ بخش خصوصي در صنعت آب و برق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۵۰ب.ظ)
وزير نيرو تاکيد کرد: لزوم استفاده از توانمندي‌ بخش خصوصي در صنعت آب و برق وزير نيرو بر لزوم استفاده از توانمندي‌هاي بخش خصوصي در فعاليت‌هاي مرتبط با صنعت آب و برق تاکيد کرد.
به‌گزارش خبرگزاري موج، حميد چيت‌چيان شب گذشته در آيين آغاز بهره‌برداري از مدول دوم تصفيه‌خانه فاضلاب اروميه و شبکه جمع‌آوري آن، با ابراز خرسندي از به ثمر رسيدن بخش ديگري از فعاليت‌هاي صنعت آب و فاضلاب، گفت: شاکله وزارت نيرو خدمت‌گذاري صادقانه به مردم است و يکي از آثار ويژه توسعه تصفيه‌خانه‌هاي فاضلاب، تاثير قابل‌توجه آن بر بهداشت و محيط زيست مردم است و اين خدمت ارزشمندي است که به مردم اروميه تقديم مي‌شود.
وي سپس بر لزوم استفاده از توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي بخش خصوصي در صنعت آب و برق تاکيد کرد و افزود: ما اگر به منابع دولتي اکتفا کنيم، قادر نخواهيم بود خدمات شايسته به مردم ارايه دهيم اما اگر توانمندي‌هاي بخش خصوصي به‌کار گرفته شود، فعاليت شرکت‌ها چندبرابر خواهد بود.
درياچه اروميه و موضوع احياي آن محور ديگر بحث وزير نيرو بود.
چيت‌چيان در اين‌باره گفت: درباره درياچه اروميه دولت تمامي تلاش خود را به‌کار گرفته است اما بسياري از اقدام‌ها در کوتاه‌مدت اثر خود را نشان نخواهد داد.
وي ابراز اميدواري کرد: نتيجه تمامي فعاليت‌ها در راستاي احياي درياچه اروميه ملموس شود و به‌زودي شاهد زندگي دوباره اين درياچه باشيم.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان‌غربي نيز در اين آيين با اشاره به ضرورت‌هاي سرمايه‌گذاري و اجراي پروژه‌هاي آب و فاضلاب در سطح اين استان، به سامانه فاضلاب شهر اروميه اشاره کرد و گفت: روش تصفيه اين تصفيه‌خانه از نوع لجن فعال (بيولاک) بوده و براي احداث آن 110 ميليارد ريال هزينه شده است.
مهندس "رسول اکبري" با بيان اينکه 200 کيلومتر شبکه جمع‌آوري و خط انتقال احداث‌شده، فاضلاب 200 هزار نفر از جمعيت اروميه را به محل تصفيه‌خانه انتقال خواهد داد، افزود: براي احداث شبکه جمع‌آوري و خط انتقال فاضلاب نيز 160 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.
وي اظهار داشت: با توجه مشکلات موجود و ضرورت تامين آب شهرستان سلماس، کلنگ ساخت تصفيه‌خانه آب اين شهرستان نيز در جريان سفر وزير نيرو به استان آذربايجان‌غربي بر زمين زده خواهد شد.
اکبري افزود: خريد تضميني آب از تاسيسات تصفيه‌خانه آب شهر سلماس در قالب قرارداد ساخت، بهره‌برداري و انتقال (BOT) خواهد بود و پيش‌بيني شده است اين تصفيه‌خانه 575 ليتر در ثانيه آب‌دهي داشته باشد.
وي با بيان اينکه سرمايه‌ موردنياز براي ساخت تصفيه‌خانه سلماس 379 ميليارد ريال است، افزود: محل تامين آب خام اين تصفيه‌خانه، سد 9 دي (زولا) سلماس است و پيش‌بيني مي‌شود پس از 30 ماه، بهره‌برداري از اين تصفيه‌خانه آغاز شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن