تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804889751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد فضای مدیریتی برای رسانه های جدید اهمیت ویژه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده انتظامی استان کرمان: ایجاد فضای مدیریتی برای رسانه های جدید اهمیت ویژه دارد کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ایجاد فضای مدیریتی و نظارتی برای رسانه های نو پدید و جدید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


به گزارش ایرنا، سردار ˈحسین چناریانˈ روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان، افزود: هم اکنون بخش عمده افراد جامعه اطلاعات مورد نیاز خود را از رسانه های مجازی دریافت می کنند و ایجاد یک فضای مدیریتی و نظارتی متناسب با این فضا باید مدنظر قرار گیرد.
وی تاکید کرد: فضای ارتباطی جدید فضایی پرسرعت، فراگیر و همه گیر است که بیشترین تاثیرگذاری را بر اقشار مختلف جامعه دارد و در کنار آن در حال حاضر، مدیریت و نظارت در این بخش کم است.
وی ادامه داد: ایجاد این فضا به منظور مسوول سازی دستگاه های مربوط و ایجاد زمینه مسوولیت پذیری آنها بسیار اهمیت دارد چرا که با وجود هر واحد نظارتی، سایر بخش ها به انجام مسوولیت های خود به صورت ویژه تر می پردازند.
فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: رسانه ها در فضای جدید در زمینه مسوول سازی اقشار، سازمان ها و نهادهای مختلف نقش مهمی را بر عهده دارند زیرا با مسوول سازی بهتر می توانیم مسایل مربوط را پیش برده و به اهداف تعیین شده دست یابیم.
وی اظهار کرد: در مباحث اجتماعی و اتفاقات و رویدادهای این حوزه نیز باید در کنار اطلاع رسانی به سبب ها، علت ها و کارکردها نیز توجه لازم را داشته باشیم.

**جامعه رسانه ای استان تعامل مناسبی با نیروی انتظامی دارد
فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر این که جامعه رسانه ای در استان از وجدان منصفانه ای برخوردار است، گفت: تعامل رسانه ها با نیروی انتظامی در استان کرمان، خوب و مناسب است.
وی با اشاره به جذایت اخبار و رویدادهای حوادث برای مخاطبان، اظهار کرد: اگر با مدیریت مناسب، جذابیت های این موضوع در کنار اطلاع رسانی همراه با آگاهی بخشی به جامعه درباره دلایل بروز این حوادث و راهکارهای پیشگیرانه آن باشد، اهمیت ویژه تری در بخش های مختلف بویژه در حوزه پیشگیری خواهد داشت.
وی بیان کرد: در انعکاس اخبار باید به جنبه بومی آنها نیز توجه داشت.
سردار چناریان تصریح کرد:بخشی از آنچه امروز با عنوان عدم احساس امنیت در جامعه مطرح می شود، به دلیل ناپختگی در بیان اخبار یا اشاعه شایعات است.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه درصدد کتمان مسایل انتظامی نیستیم، گفت: در انعکاس مطالب و حوادث باید به علل و زمینه های وقوع آنها نیز پرداخته شود.
وی تاکید کرد: بخش عمده همراهی اقشار مختلف جامعه در امنیت اجتماعی توسط رسانه ها محقق می شود.

**خبرگزاری جمهوری اسلامی؛ برتر و قابل اعتماد
فرمانده انتظامی استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همکاری خوب خبرگزاری جمهوری اسلامی با نیروی انتظامی، گفت: این خبرگزاری، برتر، قابل اعتماد و مقبول است.
وی خاطرنشان کرد: رسانه های استان کرمان رسانه هایی مسوول، کم حاشیه و خوب هستند که متعهدانه در راستای انجام وظایف خود تلاش می کنند.
سردار چناریان تاکید کرد: رسانه ها اگر به صورت منطقی و منصفانه به بیان واقعیت های جامعه بپردازند، مسوولیت و پاسخگویی پلیس نیز بیشتر می شود.

**مردم؛ عامل پایداری و آرامش نظام
این مقام انتظامی گفت: کشور ما در کانون ناامنی های دنیا، از امن ترین کشورهای دنیا به شمار می رود و امنیت، آرامش و همراهی مردم با نظام روز به روز پایدارتر و بهتر می شود.
وی ادامه داد: امنیت و آرامش کنونی کشور در کنار تلاش همه ارکان نظام به حوزه تلاش های رسانه ها نیز مربوط می شود زیرا همراهی رسانه ها در جلب اعتماد عمومی و ایجاد زمینه آرامش مردم بسیار خوب بوده است.
وی تصریح کرد: آنچه امروز در بسیاری از جاهای دنیا به ویژه در همسایگی ما وجود دارد می توانست در ایران نیز وجود داشته باشد که همراهی و همراهی مردم و رسانه ها، از بروز آن جلوگیری کرده است.

**رویکرد علمی و اجتماعی پلیس با جدیت دنبال می شود
سردار چناریان گفت: نیروی انتظامی تلاش دارد واقعیت های جامعه را ملموس تر و با رویکرد علمی و اجتماعی بررسی کند و این کار با وجود زمان بر بودن آن، با جدیت دنبال می شود.
وی افزود: هر چه اعتماد مردم به پلیس و کارکردهای منطقی آن بیشتر شود، سرمایه اجتماعی ناجا افزایش می یابد.
وی بیان کرد: معتقدیم پدیده های اجتماعی و فرهنگی را با کارکردهای فرهنگی و اجتماعی می توان حل کرد و این مسایل با شعار و حرف حل نخواهند شد.
سردار چناریان عنوان کرد: برخی مطالب مطرح شده تخریبی است و با هدف اصلاح انجام نمی شود که موجب ضربه زدن به رویکردهای فرهنگی و اجتماعی پلیس و امنیت اجتماعی می شود.
وی امنیت را زیرساخت اصلی پیشرفت های همه جانبه کشور برشمرد و ادامه داد: همه باید با پلیس همکاری کنیم تا امنیت موجود جامعه روز به روز ارتقا یابد.

**پلیس در عرصه ارتباط با مردم، پیشگام است
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی با راه اندازی سامانه های مختلف از جمله سامانه فوریت های پلیسی، سامانه 197، ارتباط چهره به چهره مسوولان انتظامی با مردم و راه اندازی پلیس های تخصصی از نهادهای پیشگام در عرصه ارتباط با مردم به شمار می رود.

**جامعه پذیری افراد در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز در این بازدید گفت: جامعه پذیری افراد در فضای واقعی از ابتدای تولد آغاز می شود و افراد با آسیب ها، خطرات و سایر بخش های این جامعه آشنا می شوند اما در فضای مجازی، به دلیل عدم آگاهی یا ناکافی بودن آگاهی های والدین و سایر متولیان آموزشی، این جامعه پذیری صورت نمی گیرد.
سرهنگ ˈعلیرضا پریورˈ افزود: زمانی که خانواده و سازمان های واسطه مربوط نتوانند جامعه پذیری مجازی را بین افراد ایجاد کنند، این افراد در این فضا دچار مشکل و آسیب می شوند.
وی تاکید کرد: هم اکنون بخش عمده افراد جامعه ساعت های متمادی را در فضای مجازی می گذرانند و لازم است جامعه پذیری فضای مجازی، هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان نیز در این نشست گفت: این خبرگزاری با بیش از 80 سال سابقه فعالیت و با پشتوانه عظیم حرفه ای و معنوی در راستای اطلاع رسانی از همه ارکان نظام و جامعه تلاش می کند.
ˈرسول محمدحسنیˈ افزود: این خبرگزاری با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید وارد دوران جدیدی از فعالیت حرفه ای شده و بر مبنای اخلاق مداری در تولید و انتشار اخبار، حسن ظن نسبت به جامعه و کمک به وفاق و وحدت تلاش می کند.
وی گفت: ایرنا به عنوان بازوی اطلاع رسانی نظام و دولت، علاوه بر انعکاس خدمات مسوولان و دستگاه های مختلف، رصد و پوشش مسائل و مشکلات جامعه و مردم با نگاه واقع بینانه و علاج جویانه را نیز در دستور کار قرار داده است.
وی ضمن تقدیر از نگاه علمی و کارشناسی نیروی انتظامی در کرمان به رسانه و خبر گفت: تعامل مسوولان انتظامی استان با رسانه ها و عملکرد معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در این زمینه بسیار شایسته تقدیر است.
سرپرست ایرنا مرکز کرمان اظهار کرد: رسانه ها در مسایل اجتماعی و امنیتی می توانند اقدامات اثرگذاری را داشته باشند و با اقدامات مناسب خود، دستگاه های امنیتی و انتظامی را یاری کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمان در این نشست با اهدای لوح تقدیر از تلاش های خبرگزاری جمهوری اسلامی قدردانی کرد.ک/2
7440/8154



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن