تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820539191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی مازندران:استعمال قلیان یکی از عامل اصلی گرایش جوانان به مواد مخدر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده انتظامی مازندران:استعمال قلیان یکی از عامل اصلی گرایش جوانان به مواد مخدر است ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه استعمال قلیان یکی از عامل اصلی گرایش جوانان به مواد مخدر است، گفت: بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی و فتنه ها از استفاده بی رویه از قلیان در قهوه خانه های سنتی نشات گرفته و خسارت جبران ناپذیری را برای قشر جوان بدنبال خواهد داشت .


سردار سرتیپ دوم پاسدار ˈمسعود جعفری نسبˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری در باره جمع آوری قلیان از سفره خانه های سنتی در استان افزود: در همین راستا طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری قلیان از سفره خانه های مازندران توسط نیروی انتظامی اجراو استمرار خواهد داشت.
وی با بیان اینکه مازندران به دلیل داشتن مواهب الهی همچون جنگل و دریا و سواحل بسیار زیبا یکی از استان های مسافرپذیر محسوب می شود، اظهار داشت: به همین منظور طرح ارتقای امنیت اجتماعی تفرجگاه ها و نوار ساحلی به صورت ویژه در دستور کار انتظامی استان قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه طرح امنیت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اخلاقی از سال 86 توسط نیروی انتظامی در سطح کشور آغاز شده است، بیان داشت: اجرای این طرح در راستای مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی، بدحجابی، ناهنجاریهای اجتماعی و مبارزه با قانون شکنان همچنان توسط نیروی انتظامی استمرار دارد.
فرمانده انتظامی استان در خصوص ممنوعیت و طرح جمع آوری قلیان در قهوه خانه ها و دکه ها در سطح شهرها و روستاهای، گفت: استفاده از قلیان در مکانهای عمومی همچون سفره خانه های سنتی، قهوه خانه ها و دکه ها بر اساس دستورالعمل دولت و مجلس شورای اسلامی و در واقع قوای سه گانه ممنوع بوده و در صورت عرضه آن در ملاء عام با افراد خاطی برابر قانون برخورد قانونی خواهد شد.
سردار ˈجعفری نسبˈ افزود: اجرای این طرح در واقع برعهده وزارت بهداشت می باشد و نیروی انتظامی برابر دستورالعمل قانونی به وظایف محوله خود عمل می کند.
وی تصریح کرد: در همین راستا با هدف مقابله با تخلفات و پیشگیری از آسیب های اجتماعی طرح پاک سازی سفره خانه ها ، قهوه خانه ها، دکه ها و فروشگاه های نوار ساحلی از وجود مواد دخانی و قلیان به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: طرح جمع آوری قلیان با همکاری مجمع امور صنفی ، اداره بهداشت و نیروی انتظامی هر شهرستان انجام می شود.
به گفته این مقام ارشد انتظامی استان پلیس با اقتدار تمام با هرگونه تهدید اجتماعی برابر قانون رفتار خواهد کرد و برای تحقق جامعه ای ایمن و سالم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
وی گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.ک/3
609/608



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن