تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820134281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوربین‌های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در تهران قدیم افزایش می‌یابد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
دوربین‌های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در تهران قدیم افزایش می‌یابد
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 از افزایش دوربین های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در این منطقه خبر داد.


سعید غریزی‌نژاد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: افزایش دوربین های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در معابر اصلی و بزرگر‌اهی منطقه 12 در دستور‌کار معاونت حمل و‌نقل و ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سلامت، ایمنی و امنیت شهروندان، کاهش سوانح رانندگی، سهولت تردد شهروندان در نواحی 6 گانه منطقه 12 دردست اجرا است.

غریزی نژاد اظهار داشت: در تاین طرح دوربین‌های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در معابر اصلی و بزرگراهی نواحی 6 گانه منطقه 12 با آماده باش اکیپ‌های اجرایی ترافیکی نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: نصب دوربین‌های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز آماده باش اکیپ‌های ترافیکی تجهیز علائم و امکانات ترافیکی بروز رسانی کارگاه‌های ترافیکی منطقه 12 اصلاح هندسی معابر اصلی در نواحی 6 گانه منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.

غریزی‌نژاد خاطرنشان کرد:  4 دستگاه دوربین ثبت تخلف از چراغ قرمز در منطقه 12 وجود دارد و 9 ایستگاه دوربین دیگر در آینده‌ای نزدیک در نواحی 6 گانه این منطقه نصب خواهد شد.

 
انتهای پیام/    

 

 
 







تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن