تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819008978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهکار توسعه اردبیل سرمایه گذاری در صنعت، کشاورزی و گردشگری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: راهکار توسعه اردبیل سرمایه گذاری در صنعت، کشاورزی و گردشگری است اردبیل- ایرنا- فرماندار اردبیل سرمایه گذاری در صنعت، کشاورزی و گردشگری را تنها راهکار توسعه و پیشرفت استان اردبیل اعلام کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد زنجانی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل گفت:
برای برخورداری حداکثری از اعتبارات ملی تغییر الویت توسعه، به صنعتی و گردشگری در اردبیل ضروری می باشد.
وی به تغییر اولویت توسعه به سمت و سوی توسعه صنعتی و گردشگری اشاره نمود و افزود : توسعه صنعتی باعث افزایش سرمایه گذاری و استفاده از اعتبارات و سرمایه گذاری های ملی و بین المللی می باشد که باید در کنار توسعه کشاورزی که منابع آب و خاک آن محدود می باشد در صدر اولویت ها قرار گیرد.
او اظهار کرد: جهت توسعه گردشگری نیز باید با ایجاد زیر ساخت های مناسب گامهای اساسی برداریم البته همچنان که در مسایل ملی گفتمان درون نظام وجود دارد در استان نیز گفتمان درونی می تواند مشکلات را مورد بررسی قرار دهد.
وی با اشاره به مناسبت های پیش رو و سفر رئیس جهمور به استان بیان کرد: رزمایش بزرگ سپاه با عنوان حفظ انجام و آمادگی از 31 تا 4 شهریور ماه در منطقه حمید آباد شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد که لزوم همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و خدماتی را می طلبد، که این رزمایش در صورت همزمانی با سفر رئیس جمهوربه زمان دیگری موکول خواهد شد.
زنجانی با اشاره به هفته دولت و ایام گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و افزود: سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور محترم بعد از اعلام بسته حمایتی از رکود می تواند سر منشاء رفع مشکلات و نارسایی ها و خدمات به مردم و همچنین شروع فعالیت طرح های تولیدی و عمرانی باشد و باید دستگاههای اجرایی شهرستان در اسرع وقت نسبت به معرفی طرح ها و پروژه های نیمه تمام و قابل بهره برداری اقدام نمایند.
فرماندار اردبیل همچنین به طرح آمارگیری کشاورزی اشاره نمود و افزود: همکاریها و هماهنگی های لازم را باید دستگاههای متولی در این زمینه داشته باشند.
زنجانی با اشاره به قابلیت های گردشگری استان اردبیل گفت: ورود یک میلیون مسافر در تعطیلات نیمه دوم تابستان به استان نشان دهنده پتانسیل و قابلیت گردشگری استان خصوصاً شهرستان اردبیل می باشد و این یک فرصت طلایی برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی و فرهنگی می باشد که باید از این فرصت ها به نحو مطلوب استفاده نمود .
وی در پایان از آمادگی همه دستگاههای خدماتی، اداری و اجرایی برای موج سوم سفرها در شهریور ماه خبر داد.
/5301234



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن