تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804112965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک اطلاعاتی ظرفیت های سرمایه گذاری وسرمایه گذاران در سقز تشکیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بانک اطلاعاتی ظرفیت های سرمایه گذاری وسرمایه گذاران در سقز تشکیل شود سقز- ایرنا- فرماندار سقز با اشاره به وجود بانک اطلاعات خیرین مدرسه ساز و مسجد ساز در سقز خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه داران و تهیه بسته های سرمایه گذاری در این شهرستان شد.


به گزارش ایرنا، نادر فخری روز یکشنبه در نشست با تعدادی از سرمایه گذاران، مدیران و فعالان اقتصادی سقز افزود: در این راستا انجام اقدامات مطالعاتی و تدوین بسته های سرمایه گذاری برای ظرفیت ها لازم و ضروری است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین محورهای اقتصاد مقاومتی، مردم محوری است نقش مردم در توسعه و عمران و آبادانی کشور را بی بدیل عنوان کرد و گفت: در همین راستا در صددیم ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی شهرستان سقز را با کمک مردم جهت توسعه همه جانبه شناسایی کنیم.
یه گفته وی شهرستان سقز ظرفیت های لازم جهت سرمایه گذاری را دارد ولی در زمینه معرفی آن ضعیف عمل شده است لذا باید زمینه ها و بسترهای مناسب فراهم شود.
فرماندار سفز در ادامه اظهار کرد: سرمایه دار به عنوان کارآفرین، مبتکر و سرمایه گذار مورد حمایت دولت و مورد احترام مردم است ولی سرمایه گذاری تنها پول نیست بلکه کارآفرینی و مهارت نیز نیاز دارد که در این راستا، افراد خلاق، نوآور و مبتکر به عنوان کارآفرینان منشاء تحولات بزرگی در زمینه های صنعتی، تولیدی و خدماتی شده اند.
وی نقش زیر ساخت ها از جمله بزرگراه را در بحث توسعه مهم دانست و با اشاره به اینکه سقز در شاهراه بزرگراه میاندوآب – کرمانشاه است گفت:در این راستا دولت جهت توسعه بخشی به منطقه اعتبارات مطلوبی برای اتمام آن در نظر گرفته است.
فخری با بیان اینکه سرمایه گذاری و اشتغال دو اولویت در کردستان است به بخشی از اقدامات شهرستان سقز از جمله راه اندازی دپارتمان سرمایه گذاری، جذب 300 میلیارد اعتبار برای شهرستان های سقز و بانه جهت اتمام طرح های نیمه تمام و توازن منطقه ای اشاره کرد و افزود: نگاه دولت به استان یک نگاه ویژه و حمایتی است.
معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار سقز نیز در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته شهرستان در راستای جذب سرمایه در گردش، رفع مشکلات آنان، برگزاری جلسه های عمومی و اختصاصی برای واحدهای صنعتی ارائه داد.
اسماعیل رستم پور همچنین از اختصاص یک میلیارد و 300 میلیون تومان فاینانس برای استان خبر داد و گفت: دولت تسهیل گری های لازم در این راستا انجام داده و در صورتی که سرمایه گذاران، طرح های توجیهی ارائه دهند مراحل لازم جهت دریافت را طی خواهند کرد.
شهردار سقز نیز در این نشست با اشاره به اقدامات صورت گرفته شهرداری در جهت شناسایی و جذب سرمایه گذار از استانها و کشورهای همجوار گفت: داشتن سند رسمی پروژه ها و تضمین سرمایه از جمله مواردی بوده که سرمایه گذاران در وهله اول خواهان آن بوده اند.
ضیاالدین نعمانی شفاف سازی فرایندها و قوانین برای سرمایه گذاران را مهمترین موضوع بر سر راه سرمایه گذاری موفق دانست و افزود: تدوین دفترچه های سرمایه گذاری راهکاری مناسب برای تشویق سرمایه گذاران در وهله اول است.
در ادامه این نشست، سرمایه گذاران و جمعی از مسوولان، پیشنهاداتی در راستای دعوت از سرمایه گذاران و شیوه های معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان ارائه دادند.ک/2
7348/533



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن