تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806882201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تعیین نرخ فروش فرآورده های نفتی تا تعیین مسوول تدوین ونظارت بر قیمت دارو


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهم ترین مصوبات دولت تدبیر و امید در اردیبهشت 93؛ از تعیین نرخ فروش فرآورده های نفتی تا تعیین مسوول تدوین ونظارت بر قیمت دارو تهران- ایرنا- هیات دولت در اردیبهشت سال جاری 18 مصوبه برای ارتقای وضعیت رفاهی و معیشتی مردم داشت که به موجب آن حقوقی یا تکلیفی را بر عهده برخی دستگاه ها گذاشته است.


به گزارش ایرنا، نگاه دولت تدبیر و امید، مردم محور است و رییس جمهوری هم بارها بر ضرورت آگاهی مردم از تصمیمات دولت تاکید کرده است.
انعکاس مصوبات دولت به ویژه آن بخشی که بر زندگی اقشار گسترده تری از مردم اثر گذار است برای تصمیم گیری هموطنان اهمیت دارد که در این بخش، مشروح 18 مصوبه هیات وزیران در دومین ماه سال 1393 باز نشر می یابد.

** تعیین نرخ فروش بنزین، نفت گاز، انواع سوخت هوایی، گاز طبیعی فشرده و گاز مایع مصرفی خودروها
++تاریخ طرح در هیات دولت :1393.2.3 شماره :3279/ت 50509
ه‍
هیات وزیران در جلسه 1393.2.3نرخ فروش بنزین، نفت گاز، انواع سوخت هوایی، گاز طبیعی فشرده و گاز مایع مصرفی خودروها را تعیین کرد.
بر این اساس، هر لیتر بنزین موتور هفت هزار ریال و به صورت آزاد 10 هزار ریال و بنزین موتور سوپر برای قیمت دوم هشت هزار ریال و به صورت آزاد 11 هزار ریال تعیین شد.
همچنین قیمت هر لیتر بنزین موتور خودروهای دولتی و نیروهای مسلح 10 هزار ریال، نفت گاز برای حمل و نقل هر لیتر دو هزار و 500 ریال و به صورت آزاد پنج هزار ریال، نفت گاز کشاورزی (تا سقف 10 میلیون لیتر در روز) برای مصارف کشاورزی هر لیتر دو هزار و 500 ریال، نفت گاز بخش صنعت (تا سقف سه میلیون لیتر در روز) هر لیتر دو هزار و 500 ریال تعیین شد.
نرخ های اعلام شده در این تصویب نامه با احتساب مالیات و عوارض متعلقه قانونی بوده و میزان سهمیه های تخصیص به گروه های مختلف همچنان به روال گذشته خواهد بود.

** اصلاح تصویب نامه درباره تعیین ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 1393
++تاریخ طرح در هیات دولت : 1393.2.3 شماره :12779/ت 50453 ه‍
هیات وزیران در جلسه 1393.2.3 بخشی از تصویب نامه قبلی خود درباره تعیین ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 1393 را اصلاح کرد.
بر اساس این اصلاحیه اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی، قضات، وزارت اطلاعات، دیوان محاسبات کشور و کارمندان سیاسی و شاغل در پست های سیاسی وزارت امورخارجه مشمول حکم حداقل و حداکثر حقوق بازنشستگی مقرر در این تصویب نامه نخواهند بود.
همچنین طبق تصمیم هیات وزیران حداقل حقوق کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال 1393 به میزان چهارمیلیون ریال و حداکثر هفت برابر رقم مذکور تعیین شد.

** تخفیف پلکانی قیمت خوراک گاز واحدهای پتروشیمی
++تاریخ طرح در هیات دولت 10/2/1393 شماره: 14485/ت 50414 ه‍
به منظور تحریک و تشویق واحدهای پتروشیمی و فعالان اقتصادی به توسعه سرمایه گذاری در صنایع تکمیلی و پایین دست و اشتغال زایی بیشتر با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته، وزارت نفت اجازه یافته است که قیمت خوراک گاز این واحدها را به صورت پلکانی به گونه ای تخفیف دهد که نرخ بازده داخلی ارزی سرمایه گذار تا 30 درصد باشد.
در آیین نامه اجرایی این تکلیف قانونی که به تصویب هیات وزیران رسیده است واحدهای صنعتی که از مواد و محصولات تولیدی واحدهای پتروشیمی (مصرف کننده خوراک گاز طبیعی) به عنوان ماده اولیه استفاده می کنند و یا واحدهای زنجیره پایین تر تا قبل از صنایع تولیدکننده کالاهای نهایی به عنوان صنایع تکمیلی و پایین دستی پتروشیمی تعریف شده اند و منظور از مناطق کمتر توسعه یافته مناطقی است که در مصوبات قبلی دولت معرفی شده اند
در این مصوبه مقرر شده است در صورتی که واحدهای تعریف شده در بالا نسبت به سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته با رعایت مکان یابی وزارت نفت انجام داده و اشتغالزایی موضوع این آیین نامه را ایجاد کنند، از 30 درصد (30%) تخفیف در هر متر مکعب و در صورت سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته با رعایت مکان یابی وزارت نفت و بدون الزام به اشتغال زایی موضوع این آیین نامه، از 20 درصد تخفیف و در صورتی که این سرمایه گذاری بدون الزام به رعایت مکان یابی وزارت نفت و اشتغال زایی موضوع این آیین نامه باشد از 10 درصد تخفیف در هر متر مکعب برخوردار خواهد شد.
منظور از اشتغال زایی در این آیین نامه ایجاد حداقل یک شغل مستقیم به ازای هر پنج میلیارد ریال سرمایه گذاری در صنایع پتروشیمی یا پایین دستی آن و با حداقل سقف سرمایه گذاری 500 میلیارد ریال است.
به موجب این آیین نامه، وزارت نفت موظف شده است حداکثر تا پایان خرداد سال جاری نقاط مستعد سرمایه گذاری را از طریق پایگاه اطلاع رسانی خود، اطلاع رسانی کند.

**امضای موقت موافقتنامه همکاری های اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری لهستان
++تاریخ طرح در هیات دولت :10/2/1393شماره :14481/ت 50337 ه‍
هیات وزیران در جلسه 10/2/1393 چارچوب موافقتنامه همکاری های اقتصادی ایران و لهستان را تصویب کرد.
بر این اساس، وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است با هماهنگی معاونت حقوقی رییس جمهوری و وزارت امور خارجه به امضای موقت این موافقتنامه اقدام کند.
مطابق این موافقتنامه، ایران و لهستان متعهد می شوند از توسعه همکاری اقتصادی سودمند دو جانبه در همه زمینه ها و بخش های اقتصادی براساس برابری و منافع متقابل طبق قوانین ملی حاکم در کشور طرف های متعاهد حمایت کنند.
این همکاری در موارد مختلفی خواهد بود که مهمترین آن حوزه صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی، معدن، حمل و نقل، کشاورزی، گردشگری و ... را در بر می گیرد. علاوه بر همکاری های موضوعی، دو کشور متعهد شدند با تاسیس دفاتر نمایندگی، کمیسیون مشترک و تبادل اطلاعات زمینه تسهیل این همکاری ها را فراهم کنند.

**افزودن نام سازمان تامین اجتماعی را به فهرست دستگاه های مندرج در ماده (2) آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری
++تاریخ طرح در هیات دولت :10/2/1393شماره :14477/ت 50365 ه‍
به موجب ماده (2) آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری، هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان، در مرکز وزارتخانه ها یا سازمان های مستقل دولتی و تعدادی از دستگاه های مشمول قانون فوق که فهرست آنها به تصویب هیات وزیران می رسد، تشکیل می شود.
بر این اساس، هیات وزیران در جلسه 10/2/1393 باتوجه به تعداد کثیر کارمندان سازمان تامین اجتماعی و در نتیجه حجم بالای کار و نیز جنبه های تخصصی پرونده های مطروحه در هیات های رسیدگی به تخلفات اداری سازمان مزبور، نام سازمان تامین اجتماعی را به فهرست دستگاههای مندرج در تبصره فوق اضافه کرد تا مدیرعامل سازمان یاد شده بتواند امر رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان سازمان را رأساً مدیریت کند.

** اصلاح بندهای (الف) و (ب) تصویب نامه شماره 399/ت 50150 ه‍ مورخ 6/1/1393 در خصوص تعیین نرخهای گاز مایع و گاز مایع بالک
++تاریخ طرح در هیات دولت :10/2/1393شماره :14481/ت 50502 ه‍
هیات وزیران در جلسه 10/2/1393 مصوبه قبلی خود در خصوص تعیین نرخ های گاز مایع و گاز مایع بالک را به شرح زیر اصلاح کرد:
نرخ گاز مایع (کپسولی در کلیه اوزان) به ازای هر کیلوگرم از یک هزار و 800 ریال به دوهزار و 100ریال و نرخ گاز مایع بالک به ازای هر کیلوگرم از پنج هزار و 400 ریال به 6 هزار و 500 ریال.

** آیین نامه اجرایی جزء (3) بند (ق) تبصره (2) قانون بودجه سال 1393 کل کشور
++تاریخ طرح در هیات دولت :10/2/1393شماره :14485/ت 50414 ه‍
به موجب جزء (3) بند (ق) تبصره (2) قانون بودجه سال 1393 دولت مکلف است برای تحریک و تشویق واحدهای پتروشیمی و فعالان اقتصادی به توسعه سرمایه گذاری در صنایع تکمیلی و پایین دست و اشتغالزایی بیشتر با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته و رعایت مکان یابی وزارت نفت، قیمت خوراک گاز را به صورت پلکانی به گونه ای تخفیف دهد که نرخ بازده داخلی ارزی سرمایه گذاری تا 30 درصد باشد.
هیات وزیران بنا به تکلیف قانونی مقرر در این تبصره در جلسه مورخ 10/2/1393 آیین نامه اجرایی جزء (3) بند (ق) تبصره (2) را به تصویب رساند که به موجب آن در صورتی که واحدهای پتروشیمی و فعالان اقتصادی در مناطق کمتر توسعه یافته نسبت به سرمایه گذاری در صنایع تکمیلی و پایین دستی پتروشیمی طی سال 1393 اقدام کنند، از تخفیف های زیر در بهای گاز مصرفی برخوردار می شوند:
1-در صورتی که سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته با رعایت مکان یابی وزارت نفت، واقع شده و اشتغال زایی موضوع این آیین نامه را نیز ایجاد نماید، از تخفیف 30 درصدی در هر مترمکعب برخوردار می شوند.
2-در صورتی که سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته با رعایت مکان یابی وزارت نفت صورت پذیرد، از تخفیف 20 درصدی در هر مترمکعب برخوردار می شوند.
3-در صورتی که سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته بدون رعایت مکان یابی وزارت نفت صورت پذیرد، از تخفیف 10 درصدی در هر متر مکعب برخوردار می شوند.
ضمن این که وزارت نفت مکلف شده است تا پایان خرداد سال 1393، نقاط مستعد سرمایه گذاری را از طریق پایگاه اطلاع رسانی خود، اعلام نماید.

**پرداخت هزینه حمل و نقل به کشاورزان علاوه بر مبلغ تعیین شده برای خرید هر کیلوگرم چغندرقند
++تاریخ طرح در هیات دولت :10/2/1393شماره :14130/ت 50242 ه‍
به منظور افزایش تولید داخلی شکر و جلوگیری از امکان جایگزینی کشت های با درآمد بیشتر مصوب شد، علاوه بر مبلغ تعیین شده برای خرید هر کیلوگرم چغندرقند مبلغ دو هزار و 100 ریال و مبلغ 300 ریال به عنوان کمک هزینه حمل و نقل در هر کیلوگرم به کشاورزان پرداخت شود.

** تعیین قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم پیله تر ابریشم برای سال 1393
++تاریخ طرح در هیات دولت :10/2/1393شماره :14475/ت 50114 ه‍
مطابق تصویب نامه یادشده، قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم پیله تر ابریشم برای سال 1393 به میزان 130 هزار ریال تعیین شد.

** آیین نامه ساماندهی حمل و نقل عمومی روستایی
++تاریخ طرح در هیات دولت :20/2/1393شماره :17145/ت 49265 ه‍
امروزه در برنامه ریزی های توسعه روستایی باتوجه به اهمیت نقش ارتباطات در توسعه، شبکه حمل و نقل مناسب و کارا، یکی از شروط توسعه پایدار محسوب می شود. لذا سرمایه گذاری در راه های روستایی راهکار حل بسیاری از مشکلات اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی جوامع روستایی به شمار می رود.
بطور خلاصه اثرات و پیامدهای توسعه حمل و نقل روستایی در پیشبرد اهداف کلان یک کشور را که در این تصویبنامه نیز مورد عنایت قرار گرفته به صورت زیر می توان خلاصه کرد:
1- اهداف اقتصادی: رونق اقتصادی و ایجاد تنوع شغلی، سهولت دسترسی به مناطق شهری، سهولت دسترسی به مراکز و بازارهای خرید و فروش محصولات کشاورزی و دامی، توسعه ی گردشگری و بهبود راندمان کشاورزی و ...
2- اهداف اجتماعی: ثبات جمعیتی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به مناطق شهری، دسترسی آسان به مراکز بهداشتی و آموزشی، افزایش نرخ باسوادی، افزایش امید به زندگی و ...
3- اهداف فرهنگی: یکپارچگی قومی، افزایش سطح آگاهی، خوداتکایی و ...
4- اهداف سیاسی: افزایش مشارکت روستاییان در فعالیتهای سیاسی و اجتماعی، انتخابات ملی و محلی
5 - اهداف کالبدی: توسعه همه جانبه، فراگیر و پایدار روستایی از طریق ایجاد زیرساختهای مناسب حمل و نقل و دسترسی در نواحی روستایی و ...
لذا به منظور ساماندهی حمل و نقل عمومی مسافر روستایی جهت تحقق اهداف فوق الذکر، کاهش مشکلات موجود نظیر ناکافی و فرسوده بودن ناوگان، عدم حضور موثر پلیس در مسیرهای روستایی، عدم نظارت بر نرخهای کرایه حمل، عدم پوشش بیمه سفر، فقدان و خلاء نظام جامع اطلاعات حمل و نقل عمومی روستایی، عدم وجود حمایت های مالی و اعتباری لازم و عدم وجود متولی مشخص حسب قلمرو های جغرافیایی معین ، آیین نامه حمل و نقل عمومی روستایی به تصویب رسید.

** افزایش کلیه مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان که تا پایان سال 1392 برقرار شده اند
++تاریخ طرح در هیات دولت :21/2/1393شماره :19545/ت 50578 ه‍
براساس تصمیم هیات وزیران در جلسه 21/2/1393 از تاریخ 1/1/1393 کلیه مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان که تا پایان سال 1392 برقرار شده اند، به میزان 25 درصد مستمری آنان در پایان اسفند سال 1392 افزایش می یابد.
سازمان تامین اجتماعی هر ساله مکلف است میزان کلیه مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان را در فواصل زمانی که حداکثر از سالی یکبار کمتر نباشد با توجه به افزایش هزینه زندگی و با تصویب هیات وزیران، به همان نسبت افزایش دهد.

** اصلاح تعرفه برق مصارف خانگی در شهرستان قیر ، کارزین و فراشبند
++تاریخ طرح در هیات دولت :21/2/1393شماره :20379/ت 50314 ه‍
هیات وزیران در جلسه 21/2/1393، تعرفه برق مصارف خانگی در شهرستان های قیر، کارزین و فراشبند را اصلاح کرد.
بر این اساس، مناطق ذکر شده از اول خرداد تا پایان مرداد سال جاری در طبقه بندی گرمسیری (1) و در ماه های اردیبهشت، شهریور و مهر در طبقه بندی گرمسیری (2) قرار می گیرند.
بار مالی ناشی از اجرای این تصویب نامه از محل منابع مندرج در ماده (8) قانون هدفمند کردن یارانه ها مصوب 1388 تامین خواهد شد.

** تعیین تعرفه های خدمات تشخیصی درمانی بخش خصوصی در سال 1393
++تاریخ طرح در هیات دولت :24/2/1393شماره :14481/ت 50503 ه‍
هیات وزیران در جلسه 24/2/1393، به منظور بازنگری ارزش نسبی و تعیین تعرفه خدمات سلامت، سقف تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی در بخش خصوصی را تصویب کرد.
همچنین در این تصویب نامه سقف هزینه های اقامت، سهم سازمانهای بیمه گر در خرید خدمات تشخیصی و درمانی و تعرفه خدمات حرفه ای داروسازان در بخش خصوصی تعیین شده است. تعرفه های تعیین شده در این تصویب نامه از ابتدای اردیبهشت سال 1393 لازم الاجرا می باشد.
در این تصویب نامه علاوه بر تعرفه های بخش سلامت برخی از ملاک های کیفی در این حوزه نیز مورد تاکید قرار گرفته است. بر این اساس، پزشکان عمومی حداقل 15 دقیقه، پزشکان متخصص حداقل 20 دقیقه، پزشکان فوق تخصص حداقل 25 دقیقه و روانپزشکان حداقل 30 دقیقه موظف به انجام ویزیت بیمار هستند.

** تعیین تعرفه های خدمات تشخیصی درمانی بخش غیر دولتی در سال 1393
++تاریخ طرح در هیات دولت :24/2/1393شماره :21466/ت 50399 ه‍
هیات وزیران در جلسه 24/2/1393 به منظور بازنگری ارزش نسبی و تعیین تعرفه خدمات سلامت، سقف تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی در بخش دولتی را در سال 1393 تصویب کرد.
همچنین در این تصویب نامه، سقف هزینه های اقامت، سهم سازمانهای بیمه گر و تعرفه خدمات حرفه ای داروسازان در بخش دولتی تعیین شد.
بر اساس این تصویب نامه، فرانشیز خدمات تشخیصی و درمانی در بخش بستری دولتی، 10 درصد و در بخش سرپایی دولتی، 30 درصد تعیین شد.
همچنین نرخ بیمه درمان در سال 1393مطابق با مفاد مندرج در قانون برنامه پنجم توسعه، به تفکیک مشخص شده و شامل احکامی در خصوص صندوق بیمه کارکنان کشوری و لشکری، حق بیمه خانوارهای روستاییان و عشایر و اقشار نیازمند، حق بیمه افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و حق بیمه سایر گروهها (مثل بیمه ایرانیان، کارکنان وظیفه و ... ) می باشد.
بر اساس تصمیم هیات وزیران، تعرفه های بخش دولتی از ابتدای اردیبهشت 1393، برای بخش غیردولتی نیز لازم الاجرا می باشد.

** پرداخت تسهیلات به سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از طریق بانک های عامل برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی با نرخ مصوب بخش کشاورزی
++ تاریخ طرح در هیات دولت :24/2/1393 شماره :20387/ت 50540 ه‍
هیات وزیران در جلسه 24/2/1393 به منظور حمایت از تولید محصولات اساسی کشاورزی و ایجاد تعادل در نظام تولید و جلوگیری از ضایعات محصولات کشاورزی و ضرر و زیان کشاورزان، بانک مرکزی را مکلف کرد مبلغ 10هزار میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک های عامل برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار برای بخش کشاورزی در اختیار سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران قرار دهد.
مطابق بند (3) این تصویب نامه، تضمین دولت نافی وظایف بانک ها برای وصول مطالبات ناشی از اعطای تسهیلات نمی باشد و سازمان مرکزی تعاون روستایی باید نسبت به بازپرداخت به موقع تسهیلات در سررسید مقرر اقدامات لازم را انجام دهد.

** تعیین نصاب معاملات موضوع تبصره (1) ماده (3)قانون برگزاری مناقصات و بند (ج) تبصره (19) قانون بودجه سال 1393
++تاریخ طرح در هیات دولت : 28/2/1393شماره :21804/ت 50551 ه‍
هیات وزیران در جلسه 28/2/1393، نصاب معاملات برای مناقصات و مزایدات بخش دولتی را اعلام کرد. بر این اساس نصاب معاملات کوچک، کمتر از 120میلیون ریال، معاملات متوسط، بیشتر از سقف معاملات کوچک و کمتر از یک میلیارد و 200 میلیون ریال و معاملات بزرگ، بیش از مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال تعیین شد. لازم به ذکر است نصاب معاملات برای مناقصه ها و مزایده های بخش دولتی هر ساله توسط هیئت وزیران تصویب می گردد.

**امضای موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اکوادور
++تاریخ طرح در هیات دولت :28/2/1393شماره :21822/ت 50506 ه‍
هیات وزیران در جلسه 28/2/1393، به وزارت جهادکشاورزی اجازه داد تا موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اکوادور را امضا کند. این مجوز به مدت سه سال از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه، معتبر می باشد.‍

**تعیین مسوول تدوین ، تنظیم ، ابلاغ ، نظارت بر قیمت دارو و واکسن شیر خشک و تجهیزات و ملزومات پزشکی
++تاریخ طرح در هیات دولت : 28/2/1393شماره :23206/ت 50603 ه‍
هیات وزیران در جلسه 28/2/1393 به منظور کنترل قیمت و بازار ملزومات و تجهیزات پزشکی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به عنوان مسوول تدوین، تنظیم، ابلاغ و نظارت بر قیمت دارو، واکسن، شیرخشک و تجهیزات و ملزومات پزشکی تعیین کرد.
سیام(1)1429**1336



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن