تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813101798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعيين قيمت ميگو با در نظرگرفتن واقعيت هاي بازار باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۳۷ب.ظ)
استاندار بوشهر: تعيين قيمت ميگو با در نظرگرفتن واقعيت هاي بازار باشد استاندار بوشهر گفت: برخلاف شايعه اخباري مبني بر کاهش بالاي صيد ميگو بدليل صيد غيرمجاز در سال جاري، کاهشي در اين زمينه نداشته ايم.
به گزارش خبرگزاري موج، مصطفي سالاري استاندار بوشهر در نشست کميسيون تنظيم بازار استان بوشهر با تاکيد بر اينکه بايد واقعيت هاي بازار ميگو را ببينيم، افزود: صيد امسال نسبت به سال گذشته کمتر بوده اما در مقايسه با ميانگين 10 سال گذشته کاهشي در اين زمينه مشاهده نشده است.
وي با تاکيد بر تعديل قيمت در بازار ميگو تصريح کرد: تصميماتي که در اين زمينه مي گيريم بايد موقتي و با در نظر گرفتن واقعيت هاي بازار باشد و بگونه اي نباشد که با طولاني شدن اين تصميمات صيادان ضرر کنند.
سالاري گفت: کميته اي سه نفره تشکيل مي شود که در کنار اتحاديه تعاوني صيادان استان بر قيمت ميگو در بازار نظارت مي کند و با شروع کار خود از امروز بعدازظهر هر دو روز يکبار گزارشي از نظارت خود به معاونت برنامه ريزي استانداري خواهد داد.
وي با تاکيد بر حضور فيزيکي ناظران در بازار اظهار کرد: شيلات براي تعاوني ها سهميه اي مشخص کند که 30 درصد از ميگوي صيد شده در هر اسکله باتوجه به ميزان صيد، با تعيين قيمت براي ميگوي درجه يک و درجه دو در اختيار مردم قرار گيرد.
استاندار بوشهر تصريح کرد: دستگاه هاي مرتبط و مسوول بر قيمت ها و سهميه تعيين شده نظارت کنند تا ديگر نيازي به اعمال تصميمات و اقدامات سختگيرانه در اين زمينه نباشد.
سالاري تاکيد کرد: کميته نظارتي حضوري فيزيکي در بازار داشته باشد و به تهيه گزارش هاي از راه دور اکتفا نکند.
وي گفت: اين تصميم براي اجرا در همه شهرستان هاي استان است اما اگر فرماندار شهرستاني تشخيص داد قيمتها در بازار ميگو منطقي است و مردم اعتراضي ندارند اختيار دارد اين تصميمات را در شهرستان خود اجرا نکند.
استاندار بوشهر بيان کرد: اين تصميم براي اجرا ظرف يک هفته است که در صورت نياز ادامه مي يابد و اين تصميمات بايد بصورت جدي و کامل اجرا شود و در غير اين صورت تاثيرگذاري منفي خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن