تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821252989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواهر شهید بهمن: شهداء برای پاسداری از ارزش های دین جان خود را فدا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خواهر شهید بهمن: شهداء برای پاسداری از ارزش های دین جان خود را فدا کردند ساوه- ایرنا- خواهر شهید ˈرضا بهمنˈ از ساوه گفت: شهداء برای پاسداری از ارزش های دین جان خود را فدا کردند تا اعتقادهای اسلامی در جامعه زنده بماند.


ˈاکرم بهمنˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهادت برای شهدا سند عشق به ائمه اطهار (ع) است که باعث سعادت اخروی آنان شد.
وی اظهار کرد: عشق، دوستی و محبت اهل بیت (ع) از ویژگی های بارز شهیدان بود.
وی توکل به خداوند متعال، دستگیری از مستمندان، توجه به نماز اول وقت، گشودن گره از کار مردم و ابراز همدردی با دردمندان را از مهم ترین خصوصیات اخلاقی شهید بهمن ذکر کرد.
خواهر این شهید بیان کرد: شهدا برای لبیک به فرمان رهبر کبیر انقلاب در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند تا از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.
وی افزود: برادرم در وصیت نامه خود اقشار مختلف مردم را بر رعایت احترام به بزرگترها به ویژه پدر و مادر توصیه کرد و این امر را از واجب ترین امور می دانست.
وی با اشاره به ضرورت تقویت بصیرت دینی میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان، گفت: ادامه راه شهدای والامقام برای همگان ضروری است زیرا آزادی، امنیت و اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی با فداکاری آنان کسب شده است.
شهید ˈرضا بهمنˈ در سال 1342 در ساوه چشم به جهان گشود و پس از اخذ مدرک تحصیلی دیپلم ریاضی در اسفند 60 به جبهه حق علیه باطل اعزام شد.
وی 10 اردیبهشت سال 61 در عملیات بیت المقدس (فتح خرمشهر) به آرزوی دیرینه خود نائل شد و به دیدار محبوب شتافت.ک/3
7337/686



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن