تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798561057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگر مشهور سریال کوزی گونی در فیلم کارگردان ایرانی!


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: بازیگر مشهور سریال کوزی گونی در فیلم کارگردان ایرانی!

بازیگر مشهور سریال کوزی گونی در فیلم کارگردان ایرانی!

محسن محسنی‌نسب فیلم «مجانی» را با بازیگرانی از ایران، مصر، ترکیه، فرانسه می‌سازد ولی این کارگردان هنوز نمی داند مجوز استفاده از بازیگران خارجی مدنظرش را دارد یا خیر.

محسن محسنی‌نسب کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که برای آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی «مجانی» همچنان در انتظار تصمیم نهایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استعلام بازیگران خارجی است، گفت: در گذشته زمانی که یک کارگردان همزمان با درخواست پروانه ساخت، اسامی بازیگران ایرانی و یا خارجی فیلمش را به وزارت ارشاد ارائه می داد این وزارتخانه در صورتی که بازیگری بنا به هر دلیلی مشروعیت بازی نداشت به کارگردان توصیه می کرد از آن فرد در فیلمش استفاده نکند. در گذشته کارگردان و تهیه‌کننده در جلسه‌ای خصوصی از سوی ارشاد مطلع می‌شدند که فلان بازیگر ممنوع الکار است.کارگردان فیلم سینمایی «شانه دوست» بیان کرد: اما در مورد حضور بازیگران خارجی در فیلم های ایرانی باید بگویم که من در فیلم هایی چون «یاس های وحشی» و «شیرهای جوان» تجربه استفاده از بازیگران خارجی را داشته‌ام. علاوه بر من کارگردانان دیگری از جمله حمید بهمنی، جمال شورجه، مازیار میری، اصغر فرهادی و ... نیز از بازیگران خارجی در فیلم‌های خود استفاده کرده‌اند، اما هیچ‌گاه کارگردان مجبور نبود منتظر استعلام و یا تایید بازیگر خارجی از نهادی غیر از وزارت ارشاد باشد. در واقع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شعور کارگردان ها اعتماد داشت و اجازه می داد آنها بر اساس چارچوب و قوانین حاکم بر کشور بازیگر مورد نظر خود را انتخاب کنند.وی در پاسخ به این که سازمان سینمایی اعلام کرده است که وزارت امور خارجه وظیفه تایید صلاحیت بازیگران خارجی در سینمای ایران را دارد، آیا برای استعلام بازیگران مورد نظر به وزارت امور خارجه رفته است یا خیر؟ توضیح داد: وزارتخانه ما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و من به عنوان یک کارگردان تنها این وزارتخانه را می شناسم. چطور در سال های قبل نیازی نبود که وزارت امور خارجه در این زمینه نظر بدهد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک وزارتخانه مستقل است و دخالت دادن وزارتخانه ای دیگر در فعالیت های این وزارتخانه نوعی توهین به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.کارگردان فیلم سینمایی «کریستال» تاکید کرد: قطعا نباید برای سینمای ایران از بازیگران خارجی معلوم الحال استفاده کنیم و من مطمئن هستم که کارگردانان ما به درستی بازیگران مورد نظر خود را انتخاب می کنند. اما نباید فراموش کرد که یک کارگردان برای فیلم خود از بازیگری استفاده می کند که تا امروز فیلم های غیر اخلاقی بازی نکرده است، اما ما نمی دانیم این افراد بعد از بازی در یک فیلم ایرانی و در آینده در چه فیلم هایی بازی می کنند.محسنی‌نسب گفت: این مشکل برای برخی از کارگردانان ما پیش آمده است. به عنوان مثال دارین حمزه بازیگر لبنانی در یکی از فیلم های ایرانی بازی کرد و بعدها در فیلم های غیراخلاقی حضور یافت. این دیگر برعهده کارگردان ایرانی نیست که در آینده بازیگران خارجی در چه فیلم هایی بازی می کنند.وی ادامه داد: امیدوارم هرچه سریعتر تایید نهایی از سوی وزارت ارشاد برای ساخت فیلم سینمایی «مجانی» صادر شود. این فیلم سینمایی یک اثر متفاوت درباره کودکان سوریه ای است. در این فیلم تمام تلاش خود را می کنم تا وضعیت سخت مسلمانان در جنگ های منطقه ها را به تصویر کشم.محسنی نسب در پایان گفت: در این فیلم سینمایی علاوه بر کیوانچ تاتلیتوگ بازیگر ترکیه ای دو بازیگر سرشناس دیگر از کشورهای فرانسه و مصر نیز بازی می کنند.



1393/05/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن