تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803348056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از کمپین جهانی محکومیت جنایات تروریستی رژیم صهیوسنیتی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در اختتامیه نخستین جشنواره سراسری فیلم کوتاه ایثار صورت گرفت
رونمایی از کمپین جهانی محکومیت جنایات تروریستی رژیم صهیوسنیتی
ساعاتی پیش در تالار شمس از کمپین جهانی محکومیت جنایات تروریستی رژیم صهیوسنیتی با حضور علی دارابی معاون سیما و مهدی فرجی مدیر شبکه ملی و جمعی دیگر از مدیران رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در تالار ایوان شمس، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سراسری فیلم کوتاه ایثار دقایقی پیش این مراسم با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.






بنابر این گزارش در این مراسم علی دارابی معاون سیما، مجید انتظامی موسیقی دان، مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید امور ایثارگران، حجت اسلام والمسلمین احمد مازنی معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند و مهمان ویژه این مراسم همسر شهید علی محمدی بود.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن خیر مقدم به همه‌ی مهمانان و هنرمندان گفت: این جشنواره با تدبیر سردار انصاری آغاز شد. 

وی این جشنواره را فرصت مناسبی برای ساماندهی و تقویت جریان فیلم سازی با موضوع شهادت و ارتقای استعدادهای ویژه دانست و عنوان کرد: این جشنواره به همت معاونت امور ایثارگران و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و نیز با همکاری شبکه یک سیما شکل گرفت.

وی با اشاره به تراژدی تلخ "این روزها" تصریح کرد: تراژدی تلخ این روزها ظلم رژیم صهیونیستی به مردم غزه است. سرزمینی که اساسا از آغاز طرح مسئله و جریان اشغالبه یک تراژدی تلخ و یک مقاومت مظلومانه تلخی از ماجرا تبدیل شده؛ از این جهت همه ی این عوامل باعث شده تا ظلم و حیوانیت رژیم صهیونیستی بیشتر آشکار گردد، و از طرف دیگر می‌بینیم که رژیم صهیونیستی به طرز وحشیانه‌ای دست به قتل عام و نسل‌کشی در غزه زده است. بنابراین تصمیم ما بر این بود که در فضای مجازی کمپینی را در حمایت از قربانیان ترور راه اندازی کنیم که در آن 17 هزار خانواده قربانیان ترور عضو هستند.

* ساخت هزاران فیلم تلویزیونی در ده سال آینده

در ادامه ی این مراسم علی دارابی، معاون سیما ضمن عرض سلام و درود به همه ی مهمانان حاضر در مراسم، گفت: وظیفه ی خود میدانم از برگزار کنندگان این همایش تشکر کنم به راستی آیا در شرایط کنونی نیاز داریم که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم؟ با نگاهی به اطراف می‌بینیم که کشورها همه در تلاطم اند. این امنیت جامعه مان را مدیون خون شهدا هستیم. ما روزی خور سفره ی ایثارگران هستیم و هر چقدر کار کنیم، تا تاریخ است ما مدیون آنها هستیم و عظمت ایران در دنیا را مدیون شهدا و ایثارگران عزیزمان هستیم. ما باید از مرزهای جغرافیایی از عزم و استقلال و از افتخار به گذشته و امید به آینده دفاع کنیم.

وی ادامه داد: در سالهای اخیر در معاونت سیما بیش از 1500 فیلم تلویزیونی تهیه کرده بیشتر آن ها در حوزه ایثار و مقاومت بود و بیش از 50 سریال در این حوزه ساخته شد. واقعیت این است که سرمایه گذاری در حوزه هنر و فیلم سازی باید بیشتر شود و امروز اگر در جنگ نرم هستیم این جنگ در استودیوهای رادیو و تلویزیون ما است که باید برای آن سرمایه گذاری کنیم.


معاون سیما با اشاره به سریال شوق پرواز تصریح کرد: بعد از پخش سریال شوق پرواز فرماینده نیروی هوایی در جلسه ای اعلام کرده بود که متقاضی خدمت به نیروی هوایی چندین برابر شد. با توجه به کشور ما با این همه قهرمانان واقعی، می‌بینیم که دیگر کشورها قهرمان ندارند و برای قهرمانان تخیلی خود فیلم و سریال می‌سازند. جوانان ما بیشتر از گذشته باید با این رشادت ها آشنا شوند.

دارابی با اشاره به ساخت هزاران فیلم تلویزیونی در ده سال آینده گفت: شما در ده سال آینده شاهد ساخت بیش از ده هزار فیلم تلویزیونی در این حوزه خواهید بود  و ما به همین دلیل شبکه تلویزیونی افق را راه اندازی کردیم و حوزه ی تخصصی آن را انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بیداری اسلامی گذاشته ایم. امیدارم این حوزه در بیشتر آثار سینمایی و دیگر بخش های نمایشی نیز پر رنگ تر دیده شود.

* هیچ موضوعی مهمتر از غزه در جهان نیست


در ادامه ی این مراسم سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن خیر مقدم به همه ی مهمانان و مدیران دست اندرکار گفت: دو مناسبت 26 مرداد روز آزادی اسرا و بازگشت آنان به وطن است  و روز 23 مرداد روز مقاومت اسلامی بوده که با یک نگاه کلی می‌توان متوجه شد که این مقاومت دارای یک بار ارزشی و فرهنگی بوده که امروزه ادامه ی آن را در غزه شاهد هستیم که ادامه ی مقاومت 36 ساله ی انقلاب اسلامی است و این انقلاب هم ادامه ی انقلاب کربلاست. فرهنگ ایثار شهدات مهمترین عنصر انقلاب است، باید این فرهنگ را خوب بشناسیم و آن را برای نسل های آینده نهادینه کنیم. مسئولیت امروز ما فراهم کردن این بستر است و رسانه و هنرمندان نقش بزرگی را در این خصوص ایفا می‌کنند.فرهنگ ایثار و شهادت را باید پشتوانه امنیت ملی خودمان بدانیم. امروزه هیچ موضوعی مهمتر از غزه در جهان نیست.

وی ادامه داد: با نگاهی به جنایات رژیم خون خوار صهیونیستی می‌بینیم که در اسرائیل مهاجرت معکوس آغاز شده است و در رابطه با اطلاع رسانی این موضوع، صدا و سیما نقش بزرگی را در خصوص نفرت جهانی نسبت به اسرائیل ایفا کرده است. هنرمندان و رسانه  باید شکست پذیری رژیم صهیونیستی در مقابل گروه های چریکی را به تصویر درآورند.

انصاری خاطرنشان کرد: با همت دارابی و فرجی شوق پرواز شکل گرفت. سریال عشایر خوزستان مراحل فنی خود را طی کرده و اگر با محدودیت مالی موجه نشود، به زودی کار ساخت آن آغاز خواهد شد و این نوید را می‌دهم ک به زودی مروارید خلیج فارس اکران می‌شود.

*زخم خورده‌ی اسرائیل هستم
به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران، همسر شهید علی محمدی، منصوره کریمی با بیان این مطلب که من به عنوان کسی که از اسرائیل زخم خورده، گفت: من به عنوان کسی که از اسرائیل زخم خورده و عاشورا را درس گرفته ام اینجا هستم. کودکان بی گناه غزه جز به بازی به چیز دیگری فکر نمی‌کنند و به همین دلیل کشته می‌شوند. به این دلیل که رژیم صهیونیستی می‌خواهد خود را ثابت کند. این کمپین توسط دوستانی طراحی شد و هدف از آن این است که در دنیا ثابت کنیم که ما در مقابل ظلم ایستادگی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، جوایز ویژه ی جشنواره ی فیلم ایثار به شرح زیر است:

 در بخش نماهنگ، صادق رضانیان، شمس الدین آروند و یحیی معصومی، در بخش مراکز استان ها محمدرضا شهابی، محمود سلطان پور در بخش، آثار استانی ، روح الله اکبری، در بخش آثار مستند در مراکز استان ها، مسعود آذری، ایرج فلاح، بهروز نورانی پور، در بخش فیلم های 120 ثانیه ای، وحید بمانی، داوود جلیلی، سعید نائینی پور در بخش جایزه ویژه، حسین ساجدی، در بخش انیمیشن، کاظم عالی، کامران رضایی، صیف الله یزدانی، نیما عشقی پور، علیرضا احمدی، در بخش مستند، مهدی سلیمی، فرهاد درودگر، علی خسروی، منوچهر رمضانی و روح الله اکبری، در بخش فیلم های کوتاه داستانی در حوزه ی صدا برداری، روزبه رایبا، در بخش جلوه های ویژه، رضا ترکمان، در بخش تدوین، نبی نعمتی ، در بخش فیلم های کوتاه، رقیه توکلی، صیف الله یزدانی، نیما عباسپور، سهیلا گلستانی، عارف نامور، یوسف یزدانی، داریوش غضبانی، در بخش مسابقه فیلم نامه نویسی، محمدرضا ادیب زاده، در بخش فیلم های داستانی بلندقدرت باقری و در بخش انیمیشن، رحیم کریم زاده حائز رتبه شدند.


انتهای پیام/












تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن