تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821191181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ردپايي از روغن پالم در لبنيات استان زنجان ديده نمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۳ (۲۰:۵ب.ظ)
رئيس دانشگاه علوم پزشکي و خدمات درماني استان زنجان خبرداد : ردپايي از روغن پالم در لبنيات استان زنجان ديده نمي شود رئيس دانشگاه علوم پزشکي و خدمات درماني وجود روغن پالم در لبنيات توليدي استان زنجان را رد کرد .
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر بيگلري رئيس دانشگاه علوم پزشکي و خدمات درماني استان زنجان با اطمينان از عدم آلودگي آب شرب زنجان ، گفت: به سالم بودن آب شهر زنجان با توجه به بررسي هايي که روزانه توسط سازمان آب و مرکز بهداشت انجام مي گيرد، يقين داريم.
وي اضافه کرد: مردم مطمئن باشند، مرکز بهداشت، مدافع حقوق مردم است و به محض اينکه آلاينده هايي شيميايي و ميکروبي را در آن مشاهده کنيم، چراغ قرمز را روشن مي کنيم.
بيگلري در پاسخ به سوالي در خصوص آلودگي سبزيجات نيز گفت: دانشگاه در صدد بررسي ميزان سرب در قسمت هاي مختلف خاک استان ا ست. همچنين با اندازه گيري ميزان سرب بدن کارگران مشغول در واحدهاي صنعتي در صدد بررسي علمي اين موضوع هستيم.
وي تأکيد کرد: به هيچ وجه ميزان سرطان در استان زنجان بالاتر ازکشور نيست.
بيگلري در خصوص اورژانس هوايي ا فزود: اين کار يک اقدام اوليه است و با پوشش صد در صدي در کشور کامل خواهد شد. امروزه بدليل ترافيک بالاي مناطقي چون اتوبان تهران- کرج، 18 استان و کانون در قدم اول در اين برنامه قرار گرفتندکه استان زنجان جزء 18 پايگاه اول نيست.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي با بيان اينکه اضافه کردن روغن پالم جرم نيست، گفت: اين روغن براي برخي از بيماري ها مضر ا ست و باعث بالا رفتن کلسترول خون مي شود و مردم حق دارند بدانند که محتوي داخل بسته با روي بسته همخواني دارد يا خير.
دکتر بيگلري با تأکيد بر اينکه مردم سعي کنند که لبنيات کم چرب مصرف کنند و وجود روغن پالم در لبنيات توليدي در استان زنجان را رد کرد وگفت: رد پايي از روغن پالم در لبنيات استان ديده نمي شود.
بيگلري در پاسخ به سوال خبرنگار ما درخصوص افزايش مصرف شير هاي سنتي و باز توسط مردم، گفت: نگراني ما در اين خصوص شيوع بيماري تب مالت است.چرا که در بسياري از مناطق از جمله خدابنده شيوع اين بيماري ديده شده و در صورتيکه دام ها به واکسيناسيون مجهز نشوند، اين امرنگران کننده تر خواهد شد.
وي افزود: وزارت بهداشت تاوان سکته هاي مغزي، قلبي و تصلب شرائين را مي دهد و در صدد تأمين ارتقاء سلامت عموم مردم است.
بيگلري از بهره برداري مرکز ناباروري بيمارستان آيت اله موسوي در آينده نزديک خبرداد و گفت: متأسفانه به دليل عدم وجود اين مرکز مردم ناچارند به تهران يا مراکز ديگر مراجعه کنند.
وي با بيان اينکه درحوزه بهداشت دو طرح ديگر از مهر شروع خواهد شد، گفت: پوشش بهداشتي حاشيه نشين ها بخش قابل توجهي در اين حوزه است که 80 هزار نفر ا ز حاشيه نشين هاي استان تحت اين طرح قرار گرفتند.
بيگلري از راه اندازي شبکه جامع سلامت در هر استان خبرداد و گفت : براي اينکه پوشش بهداشتي در شهرها، همچون روستاها همه گير باشد، در هر استان يک شهر به عنوان پايلوت انتخاب شده و شبکه جامع شهري شروع به کار خواهد کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن