تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815308306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل آبفای شیراز: می کوشیم سرانه آب مصرفی شیراز را کاهش دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل آبفای شیراز: می کوشیم سرانه آب مصرفی شیراز را کاهش دهیم شیراز - ایرنا-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: باید بکوشیم میزان متوسط سرانه آب شیراز را کاهش دهیم و به 105 مترمکعب در روز برسانیم.


الله بخش نظر پور، سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: میزان مصرف سرانه آب در شیراز معمولا 160 مترمکعب در روز است و در ایام گرم حتی به 180 مترمکعب در روز می رسد.
وی ادامه داد:بحران آب جدی است و اطلاع رسانی به مردم در این مورد با فرهنگ سازی امکان پذیر است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اضافه کرد: در این زمینه استفاده از رسانه هااثربخش است و مسوولان این شرکت در این مورد از این ظرفیت استفاده کرده اند.
نظرپور معضل دیگر را هدر رفتن آب در کشور و شهرستان شیراز دانست و گفت: هر چند میزان هدررفتن آب در این شهرستان 19 تا 20 درصد و از میانگین کشوری یعنی 25 درصد کمتر است ولی می کوشیم همین مقدار را به 15 درصد برسانیم.
این مقام گفت : تامین آب نزدیک به دومیلیون نفر را برعهده داریم و منبع تامین آب برای این افراد از منابع سطحی و زیر زیمین است.
نظرپور افزود: منابع تامین آب سطحی شیراز از سد درودزن به میزان 27 درصد و از منابع زیر زمینی 73 درصد است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: استاندارد وزارت نیرو مقرر می دارد که به ازای هر مشترک باید یک مترمکعب مخزن ذخیره آب داشته باشیم ولی از نظر اعتباری این امکان در شیراز فراهم نشده است.
نظرپور ادامه داد: شیراز حداقل به 500 هزار مترمکعب مخزن برای ذخیره آب نیاز دارد.
وی بیان کرد: برای بهره برداری از یک مخزن 15 هزار متر مکعبی در شیراز تا پایان شهریور برنامه داریم و در این موعد به بهره برداری می رسد.
این مقام گفت: در سال 92 مشکل کمبود آب و افت فشار را درجنوب و شرق شیراز داشتیم امااین مشکل امسال رفع شد.
نظرپور گفت: گاهی برخی مشکلات در آبرسانی شیراز به دلیل حوادث رخ می دهد که ناخواسته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: بدهی این شرکت به پیمانکاران حدود 60 میلیارد تومان است در حالی که 120 میلیارد تومان پروژه در دست اجرا داریم.ک/2
675



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن