تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820138691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمده مشکلات مناطق دور افتاده شهرستان شیراز شناسایی و رفع شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون عمرانی فرماندار شیراز: عمده مشکلات مناطق دور افتاده شهرستان شیراز شناسایی و رفع شده است شیراز- ایرنا- معاون عمرانی فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به سفرهای دوره ای فرماندار به بخش ها و مناطق دورافتاده این شهرستان طی چند ماه اخیر گفت: با شناسایی و انجام راهکارهای کارشناسی عمده مشکلات اولویت دار این مناطق رفع شده است.


مسعود طهماسبی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه یکی ازکارهای مهم فرمانداری محورهای اصلی شهر شیراز به بخش ارژن است که به آن ورود پیدا کرده ایم افزود: مقدمات تعریض باند جنوبی بخش ارژن فراهم شده و در این خصوص اخطارهای لازم برای تخلیه و عقب نشینی مغازه های در حریم طی روزهای آینده داده خواهد شد..
وی در خصوص اینکه بیشترین مشکل در جاده بخش ارژن باند شمالی می باشد که 35 تا 36 مغازه دراین باند باید عقب نشینی کنند تصریح کرد :مشکلاتی در خصوص این مغازه ها، مربوط به بنیاد مسکن و اداره راه و شهر سازی وجود دارد که با آخرین جلسه باید رای به تخریب گرفته شود.
این مقام مسوول ادامه داد: تعریض پل قره آقاج در خود شهر ارژن با اعتبار یک میلیاردریال و 500میلیون ریال نیز از مواردی است که باعث از بین رفتن ترافیک در این بخش می باشد.
طهماسبی اضافه کرد: گلزار شهدای بخش ارژن با 900 میلیون ریال اعتبار با همکاری شورای شهر و دهیاری ارژن ،بخشداری و بنیاد شهید ساماندهی شد.
معاون عمرانی فرمانداری شیراز در ادامه در خصوص روستای شکفت گفت:اغلب مصوبات این روستا اجرا و در خصوص آب شرب آنها به دلیل فرسودگی و شکستگی لوله ها ؛ یک خطی از مخزن به روستا برای آنها در نظر گرفته شده که بزودی تمام مشکلات آبی آنها حل شود.
وی در ادامه در خصوص 14 مصوبه بخش زرقان اضافه کرد:اولین بحث مشکلات مربوط به آب مجموع روستایی اکراد بود که با وارد کردن چاه آب به مدار یک سری اصلاحات انجام و شکستگی ها مرتفع و در حال حاضر مشکل آب شرب آنها کاملا مرتفع شده است .
این مقام مسوول خاطر نشان کرد:نصب دستگاه آب شیرین کن رحمت آباد،روکش آسفالت جاده شمال رودخانه کر،افتتاح کلانتری رحمت آباد،تامین زمین جهت ایجاد جایگاه tbcگاز ،تخصیص آب به کشاورزان ،آسفالت جاده ارتباطی بخش زرقان و بخش مرکزی شیراز پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال در بخش زرقان از دیگر مصوبات این دور سفرهای فرمانداربوده که در حال انجام می باشند.
براساس این گزارش فرماندار شهرستان شیراز طی چندماهی که مسوولیت فرمانداری شیراز را تقبل کرده است به همراه مدیران دستگاههای اجرایی و نمایندگان مجلس و همچنین نمایندگان رسانه ها بازدیدهایی را از مناطق مختلف و دور افتاده این شهرستان داشته و از نزدیک در جریان مشکلات این مناطق قرار گرفته است .ک/3
7374/ 667



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن