تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804351295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیب توسعه بهداشتی در سیستان و بلوچستان بیشتر از سایر نقاط کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قائم مقام وزیر بهداشت: شیب توسعه بهداشتی در سیستان و بلوچستان بیشتر از سایر نقاط کشور است زاهدان-ایرنا- قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور دانشگاه ها، گفت: شیب توسعه بهداشتی در سیستان و بلوچستان نسبت به بسیاری از استان های کشور بیشتر است.


به گزارش ایرنا، دکتر سید ˈحسن امامی رضویˈ روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به اقدامات مطلوب انجام شده در مدت چند سال اخیر در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: اگر چه این استان از نظر شاخص های بهداشتی و درمانی هنوز با برخی استان های توسعه یافته کشور خیلی فاصله دارد اما نکته مهم این است اگر ما بخواهیم شاخص عملکرد استان ها را بسنجیم باید نقطه آغاز آنها را ملاک قرار دهیم یعنی از کجا شروع شده و به کجا رسیده اند.
وی ادامه داد: آنچه در این استان با کمک همه تلاش گران این عرصه رخ داد شیب توسعه بود به طوری که این شیب پیشرفت در سیستان و بلوچستان نسبت به بسیاری از استان های کشور بیشتر است و این شاخص ارزیابی عملکرد فعالان این عرصه است.
وی تصریح کرد: باید این تلاش تداوم داشته باشد تا فاصله ها جبران شود و در این زمینه مسوولان کشوری نیز باید در تامین منابع و کمک به توسعه، اقدامات جدی تری انجام دهند که آنان نیز از طریق منابع مالی و زیرساختی در حال ارائه کمک هستند.
وی افزود: توسعه پایدار زمانی رخ می دهد که خواسته های مهم مردم سیستان و بلوچستان محقق شود و توسعه شاخص های انسانی مهمترین عامل توسعه در امید به زندگی و منابعی که باید ثروت ملی مناطق را تشکیل دهند است که در این راستا هم مسوولان استانی و هم مسولان کشوری و هم دانشگاه علوم پزشکی زاهدان باید تلاش بیشتری کنند.
قائم مقام وزیر بهداشت افزود: مهمترین سرمایه، توسعه دانش از طریق ایجاد مراکز تحقیقاتی و رشته های جدید مورد نیاز در منطقه است تا از این طریق بسیاری از مشکلات منطقه برطرف شود.
امامی رضوی با بیان اینکه مقطع کنونی خاص و مهم است افزود: دولت یازدهم با نگاه خاصی که به مقوله سلامت دارد مسائل اعتباری به عنوان یکی از مسائل مهم و اصلی این وزارتخانه در سال های گذشته را جزو اولویت های اصلی خود قرار داده است تا رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه بیش از بیش محقق شود.
وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید این موضوع را در عمل ثابت کرد و اختصاص اعتبارات به بخش بهداشت و درمان محصول عنایت این دولت است.
ˈمحمود رضا میری بنجارˈ سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این مراسم گفت: اولویت نخست در بهداشت و درمان بیمار است و دیدگاه ما درباره سلامت جامعه یک دیدگاه تشریفاتی و اداری نیست بلکه دیدگاه بهداشتی و عدالت محور برای همه افراد جامعه است.
وی اظهار داشت: تحول نظام سلامت جزو ایده ال های ما بود که دولت تدبیر و امید این مهم را به ما هدیه داد.
وی با تقدیر از دولت تدبیر و امید افزود: مقوله سلامت هیچ گاه محدویت سلیقه ای را نمی پذیرد و باید در این زمینه با انجام اقدامات مطلوب در همه مناطق زمینه رضایت مندی همه اقشار جامعه را فراهم کرد.
دکتر ˈمنصور شکیباˈ رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این مراسم به بیان عملکرد خویش در مدت پنج سال گذشته پرداخت و افزود: خوشبختانه در این پیشرفت های خوبی در زمینه بهداشتی و درمانی و زیرساختی در این دانشگاه انجام شده است.
در این مراسم با معرفی دکتر محمود رضا میری بنجار به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان معرفی و از تلاشهای دکتر منصور شکیبا رییس سابق این دانشگاه تقدیر شد. ک/2
7312 / 653



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن