تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: مدیریت وتوسعه گرگان الگویی برای سایرشهرستان های گلستان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار: مدیریت وتوسعه گرگان الگویی برای سایرشهرستان های گلستان است گرگان - ایرنا- استاندار گلستان در آیین بهره برداری از تقاطع غیر همسطح میدان شهید قندهاری گرگان گفت: مدیریت و توسعه مرکز استان الگو و نمادی برای سایر شهرستان های گلستان خواهد بود.


به گزارش صبح دوشنبه ایرنا، ˈحسن صادقلوˈ شامگاه یکشنبه در این مراسم، اظهار کرد: گرگان یک شهر هویت‎ساز است و برای اثبات آن باید به تاریخ 5 هزار ساله مرکز استان گلستان در تاریخ دقت کنیم.
وی با بیان اینکه گرگان از ویژگی‎های خوب و مهمی برخوردار است، افزود: تاریخ گرگان شخصیت‎های گوناگونی را که در فرهنگ ایران زمین جایگاه ویژه‎ای دارند به خود دیده و امیدواریم نسل امروز مسوولان شهری در گرگان نیز الگو‎ساز باشند.
صادقلو اضافه کرد: ما گرگان را با نگاه ویژه‎ای می‎بینیم و سند 1404 نیز چشم‎انداز و آینده‎ای زیبا و بی‎نظیر را برای این شهر به تصویر کشیده است.
استاندار گلستان پیشرفت شهر گرگان را بخشی از توسعه استان دانست و تصریح کرد: اجرا و به نتیجه رسیدن چنین پروژه‎هایی باعث جهش و حرکت شهرهای دیگر و پیشرفت همه‎جانبه گلستان خواهد شد.
تقاطع غیر همسطح میدان شهید قندهاری (پل روگذر) شهرستان گرگان شامگاه یکشنبه با حضور مسوولان و مردم به بهره برداری رسید.
این پل روگذر با 180 میلیارد ریال هزینه طی شش سال اجرا و به بهره برداری رسیده است.
رییس شورای اسلامی شهر گرگان نیز افتتاح روگذر میدان شهید قندهاری را مقدمه و سرآغاز تحول شهری دانست و گفت: با بهره برداری از اولین تقاطع غیرهمسطح گرگان عبارت خواستن توانستن است توسط مجموعه شهرداری به تصویر کشیده شد.
ˈناصر گرزینˈ افزود: براساس برنامه 1404 گرگان شهری آرامش دهنده، فرحبخش، با محیط زیستی سالم و سبز، توانمند در جذب گردشگر، پیشرو در فن آوری اطلاعات، نمونه در سطح منطقه از لحاظ دستیابی به توسعه متوازن و پایدار با شهروندانی بانشاط و مشارکت پذیر خواهد بود که با پیش بینی پروژه های کلان شهری و آغاز برخی از آنها، گام های نخست رسیدن به این هدف مهم برداشته شده است.
این عضو شورای شهر گرگان با بیان اینکه همزمان با افتتاح روگذر میدان شهید قندهاری، اولین زیرگذر گرگان در میدان معلم نیز کلنگ زنی شد، اظهار کرد: افتتاح و اجرای این پروژه‎ها سرآغازی برای جهش سایر فعالیت‎ها و توسعه شهر گرگان در ابعاد مختلف خواهد بود که اجرایی شدن آنها نیازمند وفاق و همدلی همه مسوولان در مدیریت شهری است.
شهرستان گرگان مرکز استان گلستان افزون بر 450 هزار نفر جمعیت دارد.
601



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن