تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین نامه جدید اداری و استخدامی شهرداریها با امضای وزیر کشور تدوین شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیین نامه جدید اداری و استخدامی شهرداریها با امضای وزیر کشور تدوین شد تهران - ایرنا - آیین‏ نامه جدید اداری و استخدامی شهرداری‏ها تدوین و با امضای وزیر کشور برای سیر مراحل قانونی تصویب و به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور ارسال شد.


به گزارش ایرنا، رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افزود:با توجه به اینکه شهرداری ها به دلیل فقدان آیین نامه اداری و استخدامی مصوب، با خلاء قانونی در زمینه ضوابط و مقررات اداری، استخدامی و مشکلات ناشی از این موضوع مواجهند، از این رو، از انتهای سال 92 رفع این مشکل را در دستور کار خود قرار داد و تدوین آیین‏نامه جدید اداری و استخدامی شهرداری‏ها، مشتمل بر 14 فصل و 116 ماده تدوین شد.
«هوشنگ خندان دل» ادامه داد: فصل های این آیین نامه با رویکردی جامع و با ملحوظ نظر قراردادن راهبردهایی نظیر تبیین نقش سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت برای شهرداری ها، تعیین، استقرار استانداردها و مدیریت مبتنی بر عملکرد در شهرداری ها، برقراری عدالت در جذب، پرداخت و تامین اجتماعی و تاکید بر نتایج به جای فرایندها تهیه و تنظیم شده است.
وی تبیین رابطه سه جانبه شهروندان، شهرداری و کارکنان بر اساس ارزش های اسلامی، توانمندسازی و کارآمدسازی کارمندان شهرداری ها در راستای افزایش بهره وری، استقرار ساز وکارهای نوین مدیریتی در هدایت و راهبری شهرداری ها را سایر محورهای تدوین آیین‏نامه جدید اداری و استخدامی شهرداری‏ها عنوان کرد.
رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، توسعه مشارکت بخش های تعاونی و خصوصی در جهت تقویت و حمایت از آنان و مشارکت های مردمی، رعایت عدالت استخدامی و انتخاب اصلح و شایسته گزینی، ساختار متناسب، کارا و منطقی و استفاده از فناوری متناسب با ماموریت های مدیریت شهری را دیگر محورهای عمده در نظر گرفته شده برای تدوین این آیین نامه برشمرد.
اجتمام(2) ** 9022 ** 1071



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن