تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819793523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار تهران: فلسفه نظام اسلامی، ارتقای مادی و معنوی شهرهاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار تهران: فلسفه نظام اسلامی، ارتقای مادی و معنوی شهرهاست تبریز - ایرنا - شهردار تهران گفت: فلسفه نظام اسلامی آگاهی بخشی به جامعه و ارتقای مادی و معنوی شهرهاست.


محمدباقر قالیباف روز سه شنبه در هشتاد و هفتمین نشست ادواری شهرداران کلانشهرهای کشور در تبریز با بیان این که توسعه فیزیکی و کالبد شهر، هدف نهایی شهرداری ها نیست، حاشیه نشینی در شهرها را نشان دهنده ضعف وضعیت فیزیکی و فرهنگی و تولید آسیب های اجتماعی دانست.
وی با بیان اینکه مطالبه مردم از شهرداری ها در مورد مسایل فرهنگی و اجتماعی افزایش یافته است، اظهارکرد: مفهوم توصیه ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر، نشانگر این نکته است که در خصوص مسایل فرهنگی، کارنامه قابل قبول و قابل دفاعی نداریم و فرهنگ در کشور ما مظلوم واقع شده است.
قالیباف با طرح این سوال که چه اتفاقی افتاده که نتوانسته ایم در این حوزه کارنامه موفقی داشته باشیم؟ تاکید کرد: یک کشور زمانی می تواند استقلال داشته باشد که مولد باشد.
وی اضافه کرد: باید تولید قدرت، ثروت و معرفت داشته باشیم.
شهردار تهران با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب در مورد شرکت های دانش بنیان و توسعه علم در حوزه های مدیریتی به معنی تبدیل منزلت به قدرت است، گفت: متاسفانه مدیران در این موضوع، کمتر وارد کارهای کارشناسی و عملی شده و کمتر به انضباط کاری رسیده اند.
وی افزود: امروز در شهرداری ها، فرصت های بسیاری در حوزه های معرفتی و منزلتی و سرمایه های بزرگ انسانی و اجتماعی داریم که درآمد حاصل از هر یک از آن ها، از هر درآمد پایداری، پایدارتر است.
قالیباف با اشاره به پیشینه شهر تبریز و جایگاه آن به عنوان شهر اولین ها گفت: دستاورهای شهری تبریز در آغاز سال های تاسیس بلدیه در سال 1285، نشان دهنده این است که در سال های گذشته به جای پیشروی، پسروی کرده ایم.
در هشتاد و هفتمین نشست دوره ای شهرداران کلانشهرهای کشور شهرداران شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، قم، کرج، اهواز به همراه مدیرعامل بانک شهر و همچنین قایم مقام دبیرخانه کلانشهرهای کشور، مشاورعالی شهردار تهران و معاون برنامه ریزی شهردرای کرج حضور دارند.
بررسی طرح ها و لوایح مطروحه در مجلس شورای اسلامی، تبادل نظر در مورد مسائل شهرسازی ، نحوه تقویت همکاری های کارشناسی کلانشهرها و شورای عالی استانها، گزارش برنامه ها و اقدامات بانک شهر، اقدامات کمیسیون ویژه دولت در امور شهر تهران و کلانشهرها و پیشنهاد تشکیل جلسه مشترک روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران کلانشهرها در دستور این نشست تخصصی است.
7232/587



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن