تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821206669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اربعین آیت الله گیلانی در حسینیه جماران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اربعین آیت الله گیلانی در حسینیه جماران برگزار می شود تهران- ایرنا- مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله محمد محمد گیلانی روز پنجشنبه این هفته در حسینیه شماره 2 جماران برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، دیوان عالی کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: بدون تردید فقیه عالیقدر مرحوم آیت الله محمد محمدی گیلانی که در آستانه اربعین وی قرار داریم، از بزرگان و موسسان سیستم قضایی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.
دیوان عالی کشور در این اطلاعیه افزود: دانشمند فرهیخته ای که از نخستین روزهای شکل گیری نهادهای جمهوری اسلامی به حکم حضرت امام راحل همکاری خود را با قوه قضاییه به عنوان حاکم شرع آغاز کرد و پس از عهده دار شدن سمت های حساسی چون دبیری و عضویت در فقهای شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت، ریاست هیات عفو امام و عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی و نمایندگی در مجلس خبرگان، در مقام ریاست دیوان عالی کشور خدمات برجسته ای در این نهاد عالی قضایی کشور از خود به یادگار گذاشته است.
قضات و کارکنان دیوان عالی کشور با عرض تسلیت مجدد به جامعه قضایی کشور و خانواده مکرم و همه ارادتمندان به ایشان از عموم مردم و قضات و کارکنان دستگاه قضایی برای حضور در مراسم بزرگداشت اربعین آن عالم عادل که از ساعت 18 تا 20:30 روز پنجشنبه بیست و سوم ماه جاری در حسینیه شماره 2 جماران برگزار می شود، دعوت کرد.
آیت الله محمد محمدی گیلانی که از 30 اردیبهشت ماه سال جاری به دلیل مشکل ریوی در بخش «آی. سی.یو» یکی از بیمارستان های تهران بستری بود، هجدهم تیر سال جاری دار فانی را وداع گفت.
وی از مبارزان انقلاب اسلامی و از یاران نزدیک امام خمینی(ره) بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ریاست دادگاه انقلاب، دیوان عالی کشور، نماینده مردم تهران در سه دوره مجلس خبرگان رهبری، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیری و عضویت در فقهای شورای نگهبان را بر عهده داشته است.
اجتمام(1)**9317**1436



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن