تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815482668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت باید سمن ها را به عموم مردم بشناسانند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > خانواده و جوانان مشاور وزیر ورزش و جوانان:
دولت باید سمن ها را به عموم مردم بشناسانند
مشاور وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مشکل اصلی سمن ها مسائل مالی نیست گفت: آنها بر این باورند که افکار تصمیم گیران، مسئولان و عموم مردم نسبت به عملکرد و فعالیتشان روشن نشده است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا رستمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در نخستین گردهمایی سازمان های مردم نهاد جوانان گفت: اگر قرار باشد در حوزه جوانان اتفاقی بیفتد حاکمیت باید به عنوان یک رکن اساسی در نظر گرفته شود و جامعه مدنی و بخش خصوصی نیز به عنوان ارکان دوم و سوم مورد توجه قرار گیرند. اگر این سه رکن فعال نشوند در شعارزدگی برای جوانان باقی خواهیم ماند. وی با اشاره به این مطلب که دولت در حوزه ان جی اوها سه وظیفه اصلی دارد اظهار داشت: ساختارسازی در سطح ملی و بین المللی و محلی برای سازمان های مردم نهاد، توانمندسازی ان جی اوها و بسترسازی برای آنها از جمله وظایف دولت است. مشاور وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این مطلب که برای فعال شدن سمن ها سه پیشنهاد به دکتر گودرزی داده ام عنوان کرد: پیشنهاد اول تشکیل سازمان ملی ان جی او که متشکل از تمام ان جی اوها فعال در سراسر کشور است. همچنین تشکیل ان جی او دفاع از حقوق رهبری نیز از دیگر پیشنهادهای من به وزیر ورزش و جوانان است. وی افزود: برای خروج از بن بست های حوزه جوانان راهی غیر از تشکیل سازمانی غیر دولتی برای دفاع از حقوق رهبری نیست. رستمی ادامه داد: پیشنهاد دیگر این است که سازمان ملی غیر دولتی تشکیل شود که حقوق شهروندی را دنبال کند. همچنین ایجاد سازمان دفاع از حقوق ملی در سطح بین المللی نیز ضروری است.      


۱۳۹۳/۵/۲۱ - ۱۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن