تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799375463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس خانه مطبوعات همدان:مدیران باید به قدرت رسانه ها واقف باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس خانه مطبوعات همدان:مدیران باید به قدرت رسانه ها واقف باشند ملایر-ایرنا- رییس خانه مطبوعات استان همدان گفت: مدیران باید به قدرت مطبوعات و رسانه ها واقف باشند و با تلاشی همه جانبه برای رشد، پویایی و تقویت رسانه ها گام بردارند.


به گزارش ایرنا ˈمحمدرضا عارفˈ روز سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ملایر در محل بیمارستان دکتر غرضی این شهر افزود: نقد منصفانه حق طبیعی و اثرگذارترین بخش کاری رسانه ها است که مدیران برای پیشبرد کار باید آستانه نقد پذیری خود را بالا برده و از نقد منصفانه فرار نکنند.
وی با تاکید بر اینکه آزادمنشی، استقلال، آزادمردی و صداقت باید در سرلوحه کار خبرنگاران قرار گیرد اظهار داشت: خبرنگاران مانند دوربین های مدار بسته مردم هستند که اگر این مزیت را از آنها بگیرند، آن رسانه بی ارزش است.
وی خاطرنشان کرد: بهترین خدمت به مردم این است که اجازه دهیم نشریات و رسانه ها زنده، پویا و پرسشگر باشند.
عارف ابراز امیدواری کرد: با تلاش و نگاه ویژه دولت و تلاش کارشناسان در استان، گام های مثبتی برای حل مشکلات رسانه ها و خروج آنها از این وضعیت برداشته شده و وضعیت مطلوب تر خواهد شد.
رییس بیمارستان دکتر غرضی ملایر نیز خبرنگاران را رابط خوبی برای انتقال نظرات، پیشنهادات و انتقادات بین مردم و مسوولان دانست و گفت: افکار عمومی بالاترین حرف را در جامعه می زند و به طور حتم، خبرنگاران رابط اصلی این افکار هستند.
ˈبهمن نعمت گرگانیˈ بیان داشت: هر روز جنبه تخصصی کار خبرنگاران بیشتر حس می شود و این قشر تاثیرگذار جامعه باید با قویتر کردن ارتباط خود، به صورت تخصصی و با حضور در همه حوزه ها، کار را پیگیری کرده و اثر گذار باشند.
وی وظیفه خبرنگاران در حوزه بهداشت و درمان و سلامت مردم را بسیار مهم برشمرد و افزود: ارتقا و افزایش شاخص های سلامت، همکاری همه اقشار جامعه را می طلبد و رسانه ها باید همواره جنبه مثبت امر را دیده و منعکس کنند.
رییس تامین اجتماعی ملایر نیز خبرنگاران را تجسم امانت، مسوولیت، تعهد و دلسوزی دانست و اظهار داشت: سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های خبرنگاران است که تصویرگر زمان خویش هستند.
ˈمحمدتقی نجارزادهˈ گفت: اصحاب رسانه به خوبی نقش خود را در داخل و خارج از کشور ایفا کردند و اگر خدمات دولت، ارگان ها و نهادها را به مردم ارایه نکنند، به طور حتم مردم از این خدمات بی اطلاع اند.
وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش و حمایت خبرنگاران باید بتوانیم خدمات 18 گانه سازمان تامین اجتماعی را به مردم معرفی کرده و در اجرای طرح تحول نظام سلامت دولت را یاری دهیم.
نجارزاده اضافه کرد: در حال حاضر، 30 هزار بیمه شده اصلی در شهرستان ملایر داریم که با افراد تبعی، بیش از 80 هزار نفر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
معاون اداره تامین اجتماعی ملایر نیز بیان داشت: هم اکنون که صاحبان زر و زور و تزویر، ظلم و ستم های بی شماری را به مردم روا می دارند، رسانه ها هستند که این ظلم ها را در جهان به تصویر می کشند و واقعیت ها را درست و صادقانه برای مردم بیان می کنند.
ˈتورج استجلوˈ با بیان اینکه شغل خبرنگاران نیاز به شهامت، عدالت و از خودگذشتگی دارد، افزود: شغل خبرنگاران از آن جهت دارای جایگاه ویژه و برجسته ای است که اگر تصویر آرایی آنان نبود، چه کسی می توانست حضور حماسی مردم را در صحنه های مختلف کشور به تصویر بکشد.
استجلو با اشاره به خدمات گسترده سازمان تامین اجتماعی و ارتقای روز به روز این خدمات گفت: قانون گرایی را رسالت و ظیفه خطیر خود می دانیم و در راه ارایه خدمات مطلوب به مردم، از هیچ خدمتی فروگذار نمی کنیم.
در این آیین از خدمات خبرنگاران و فعالان نشریات شهرستان تقدیر شد.
شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر، در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
576/7528



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن