تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805619234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توکلی: این روزها روحانی بسیار عصبانی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: توکلی: این روزها روحانی بسیار عصبانی می‌شود
توکلی همچنین با اشاره به ادبیات تند رئیس‌جمهور با منتقدین مذاکرات هسته ای خاطر نشان کرد: این روزها رئیس جمهور بسیار عصبانی می‌شوند و در برابر منتقدان هسته ای صحبت از بزدلی می‌کنند ولی اینگونه نیست که هرکسی منتقد مذاکرات باشد بزدل سیاسی و هرکسی که موافق مذکرات است شیردل انقلابی است.
کد خبر: ۴۲۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵ - 12 August 2014


به گزارش خبرنگار «نسیم» احمد توکلی، نماینده مردم تهران در نطق میان دستور با اشاره به موضوع اعطای رانت 650 میلیون یورویی دولت به یک تاجر خاص اظهار داشت: دادستان دیوان محاسبات اعطای رانت و امتیاز غیر واقعی به تاجر خاص را تائید کرد و به سیف و نعمت زاده تذکر داد و پرونده را به مدت یکسال تعلیق کرد. متاسفانه سه عضو کابینه در برابر مقام نظارتی و فصل الخطاب مواضع غیر اصولی گرفتند.

وی افزود: بانک مرکزی و وزارت صنعت معدن تجارت با تاجر خاص تحت تفاهم نامه ای امضا کردند که تاجر می‌تواند بر خلاف مقررات جاری بار کشتی های خود را خالی و ترخیص کند و به فروش برساند و بعد از 4 تا 6 ماه 600 میلیون یورو را از بانک مرکزی بخرد و به فروشنده خارجی تحویل دهد؛ این درحالی است که امتیاز ویژه به شرکت دولتی متقاضی داده نشده است.

توکلی با بیان اینکه آقای رئیس جمهور در شهر کرد بیان کرد کالاهای اساسی بخاطر مشکلات ارزی بر روی آب مانده است گفت:  اما این گزارش رئیس جمهور با گزارشی که در روزهای اعطای رانت به این تاجر خاص و گزارش صد روزه که اعلام کرده بود انبارهای ما به اندازه کافی پر است در تناقش است؛ حال کدام موضوع درست؟ گزارش صد روز یا گزارش شهرکرد؟.

وی اظهار داشت: من به صورت کتبی به رئیس جمهور تذکر داده بودم که چرا تنها امتیازات ویژه به یک تاجر داده شده است و به دیگر تاجران داده نشده است؛ آیا رئیس جمهور مطمئن است که تاجر خاص با اعتبار خود کالاها را وارد کرده و یا اینکه این تاجر با پول مردم این کار را انجام داده است؟.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه کسی که رانت را پیگیری کرد من بودم و دیوان محاسبات آن را تائید کرد افزود: اگر من میخواستم هیاهو کنم بیش از دو ماه و نیم وقت خود را صرف مذاکره و مکاتبه نمی کردم؛ این کار را انجام دادم تا به دور از سر و صداهای رسانه ای با این رانت مقابله کنم.

توکلی همچنین با اشاره به ادبیات تند رئیس‌جمهور با منتقدین مذاکرات هسته ای خاطر نشان کرد: این روزها رئیس جمهور بسیار عصبانی می‌شوند و در برابر منتقدان هسته ای صحبت از بزدلی می‌کنند ولی اینگونه نیست که هرکسی منتقد مذاکرات باشد بزدل سیاسی و هرکسی که موافق مذکرات است شیردل انقلابی است.

وی گفت: رئیس جمهور در شهرکرد اعلام کرد که فساد دولت گذاشته را نمی‌توان با این سرو صداها شست؛ حال من به رئیس جمهور می‌گویم که فساد در دولت گذشته هم بوده و من با آن مقابله می‌کردم اما نمی‌توان از رانت خواری دولت  شما نیز صرفه نظر کرد.

نماینده مردم تهران نحوه پرداخت و تحلیل برخی رسانه ها از موضوع رانت 650 میلیون یورویی را نادرست خواند و گفت: امروز رسانه ها به غلط رانت 650 میلیون یورویی را سو استفاده از این مبلغ عنوان می‌کنند اما این امتیاز خاصی به فرد خاص است که 400 میلیارد تومان سود کرده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن