تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821205063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار بوشهر همیار محیط زیست شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار بوشهر همیار محیط زیست شد بوشهر - ایرنا - روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اعلام کرد: استاندار بوشهر به منظور اشاعه فرهنگ زیست محیطی، همیار محیط زیست شد.


به گزارش روزسه شنبه ایرنا به نقل از این روابط عمومی، مصطفی سالاری کارت همیار محیط زیست خود را با امضای معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر دریافت کرد.
براساس این گزارش، مدیرکل حفاظت محیط زیسا استن بوشهر در آیین تحویل این کارت به استاندار بوشهر گفت: سالاری نسبت به محیط زیست نگرشی قابل تقدیر دارند و همواره دغدغه زیست محیطی ایشان درهمه جلسات وکمیته های تخصصی استان مشهود است.
حسین دلشب افزود: استاندار بوشهر با این عقیده که هر گونه توسعه ای با رعایت مسائل زیست محیطی باشد، توسعه پایدار است و در کنار آن حفظ منابع و انجام پروژه های صنعتی، دیدگاه آینده نگری و حفظ ذخائر پایه مملکت نیز به همراه خواهد داشت، تلاش های مجدانه ای را از ابتدای تصدی مسوولیت استانداری بوشهر آغاز کرده است که نتایج این حرکت آگاهانه و اثر بخش را در حوزه های مختلف زیست محیطی استان شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد: استاندار بوشهر، با تاکید بر مدیریت سبز آمایش سرزمین و آمایش محیط زیست، اجرای طرح مدیریت زیست محیطی مناطق تحت مدیریت را در دستور کار قرار داده و در این زمینه دستور پرداخت بودجه مورد نیاز به محیط زیست استان بوشهر را صادر کرده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهرگفت: نگرش تخصصی و درک عمیق سالاری در باره فراهم ساختن شرایط، و زمینه سازی مناسب برای فعالیت سازمان های مردم نهادِ مرتبط با محیط زیست و اهمیت رعایت مسائل زیست محیطی، در دستیابی به توسعه پایدار را رقم خواهد زد.
وی افزود: استاندار بوشهر با تکید به فرمانداران شهرستان های 10 گانه این استان برای برنامه ریزی، فرهنگ سازی و اجرای اموری که تاثیر مثبت بر محیط زیست، مناطق حفاظت شده و سلامت مردم دارد، رعایت مسایل زیست محیطی را برای دستیابی به جامعه ای با طراوت و شاد ضروری می دانند. ک/1
628/539



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن