تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821291191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لنگرود با داشتن 17 کیلومتر نوار ساحلی فقط یک طرح سالم سازی دریا دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان جوادپور:
لنگرود با داشتن 17 کیلومتر نوار ساحلی فقط یک طرح سالم سازی دریا دارد
لنگرود – خبرگزاری مهر: فرماندار لنگرود گفت: این شهرستان زیبا با داشتن 17 کیلومتر نوار ساحلی فقط یک طرح سالم سازی دریا دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا جوادپور صبح سه شنبه در جلسه بررسی روند ساخت طرح های گردشگری شهرستان افزود: در لنگرود یک طرح سالم سازی در شهر چمخاله به وسعت 20 هکتار ایجاد شده است. وی همچنین اظهارداشت: علاوه بر این در 30 نقطه خطر آفرین نوار ساحلی شهرستان لنگرود نیروهای نجات غریق، یگان ویژه، امدادی و غیره مستقر و مشغول ارائه خدمت به گردشگران و مسافران هستند.    فرماندار لنگرود بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات به گردشگران و مسافران در طرح های سالم سازی دریا در این شهرستان تاکید کرد و گفت: در بخش داخلی طرح سالم سازی دریا خدماتی همچون سرویس های بهداشتی، دوش حمام، رختکن، بوفه، وسائل بازی کودکان و در قسمت بیرون طرح نمایشگاه محصولات فرهنگی، برگزاری جشن در شب هر پنجشنبه و جمعه، برنامه اقامه نماز جماعت و غیره پیش بینی شده است. وی ادامه داد: ایستگاه موقت دپوی زباله به مساحت هزار متر مربع با اعتباری افزون بر 25 میلیون تومان در حاشیه تالاب کیاکلایه لنگرود ایجاد و روزانه هفت کامیون انواع زباله را از این ایستگاه موقت به روستای آلمان لنگه شهرستان لنگرود( محل دائمی دفن زباله ) انتقال می دهند. جوادپور بیان داشت: المان لنگه روستایی از توابع بخش اطاقور شهرستان لنگرود است. وی همچنین از آغاز اجرای طرح تفیک زباله از مبدا در لنگرود خبر داد و افزود: با اجرای صحیح این طرح حجم زباله به شدت در شهر کاهش پیدا می کند. فرماندار لنگرود با بیان اینکه عملیات ساخت پروژه گردشگری نگین سبز از سال 1384 در این شهرستان آغاز شده است، یادآورشد: تاکنون 250 میلیون تومان اعتبار از سوی شهرداری برای احداث این پروژه هزینه و 800 میلیون تومان اعتبار دیگر برای تکمیل ساخت نیاز است.  


۱۳۹۳/۵/۲۱ - ۰۹:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن