تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817330109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایت خاموش مرد 2 زنه در نیزارهای فرودگاه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جنایت خاموش مرد 2 زنه در نیزارهای فرودگاه
کد خبر: ۴۲۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶ - 12 August 2014


پمرد دو زنه که با بدبینی همسر باردارش را در نیزارهای فرودگاه آبادان کشته بود، اعتراف کرد.

به گزارش ایران، روز 16 مرداد ماه سال جاری مرد جوانی نزد پلیس آبادان رفت و پرده از سرنوشت مرموز همسرش برداشت. «اشکان» که سعی داشت خود را دلواپس نشان دهد، گفت: ساعت دو بعد‌از ظهر امروز سرکارم بودم که با شماره ناشناسی به گوشی‌ام پیامکی ارسال شد که در آن‌نوشته شده بود همسرم را ربوده‌اند.

وی افزود: خیلی زود به خانه بازگشتم، آمنه در خانه نبود و برای اطمینان به همه آشنایان و دوستان زنگ زدم اما اثری از همسرم نبود تا اینکه تصمیم گرفتم پلیس را در جریان قرار دهم.

کارآگاهان که با پرونده عجیبی روبه‌رو شده بودند خیلی زود تیم ویژه‌ای از پلیس برای افشای راز این آدم ربایی وارد عمل شدند و درگام نخست  شماره‌ای را که به اشکان 39 ساله پیامک داده بود بررسی کردند و به سرنخ عجیبی رسیدند.

شماره تلفن ناشناس متعلق به اشکان بود و همین سرنخ کافی بود تا اشکان به‌عنوان مظنون اصلی پرونده تحت بازجویی‌های فنی پلیس قرار گیرد.

مرد همسرکش در بازجویی‌های ابتدایی سعی بر گمراه کردن پلیس داشت اما وقتی خود را در تناقض گویی‌هایش گرفتار دید پرده از راز جنایت هولناکی برداشت.

اشکان در اعترافاتش گفت: سال 92 به‌خاطر کارم که رانندگی جرثقیل است از شوشتر به آبادان آمدم و همسر و  چهار کودکم در شوشتر ماندند و  هر چند وقت یکبار به شهرمان رفته و به آن‌ها سر می‌زدم. پس‌از مدتی که تنهایی در آبادان زندگی می‌کردم تصمیم به ازدواج پنهانی گرفتم و با پیشنهاد یکی از همکارانم با دخترش که مدتی پیش از همسرش جدا شده بود ازدواج کردم.

وی افزود: پس از گذشت یک‌سال از زندگی پنهانی‌ام، همسرم اصرار داشت از شوشتر به آبادان بیاید تا کنار هم زندگی کنیم که هر بار با بهانه‌های مختلف از آمدنش به آبادان جلوگیری  می‌کردم و این در حالی بود که همسرم «آمنه» باردار بود و در این مدت به تلفن‌های مرموزی که به وی می‌شد بدبین شده بودم و احساس می‌کردم پنهانکاری‌هایی دارد.

جنایتکار گفت: شرایط سختی را تحمل می‌کردم تا اینکه 13 مرداد ماه به بهانه رفتن به محل کارم از خانه خارج شدم و پس از دقایقی وقتی به خانه بازگشتم دیدم «آمنه» در حال لباس پوشیدن و رفتن بیرون خانه است و زمانی‌که پرسیدم کجا می‌رود ادعا کرد به خانه مادرش واین در حالی بود که شب گذشته وقتی می‌خواستم سرکار بروم آمنه حرفی از رفتن به خانه مادرش نزده بود.
عصبانی بودم و از خانه خارج شدم تا اینکه عصر به خانه بازگشتم و آمنه که می‌دید عصبانی هستم شروع به حرف زدن کرد و من خواستم با هم به منطقه میدان فرودگاه آبادان برویم تا همه چیز فراموش شود.

اشکان ادامه داد: در حال پیاده‌روی بودیم و آمنه سعی داشت با حرف‌هایش مرا آرام کند اما ادعاهایش را باور نداشتم و حرف‌هایش بیشتر عصبانی‌ام می‌کرد تا اینکه با هم وارد نیزارهای پشت فرودگاه شدیم و در یک لحظه روسری آمنه را دور گردنش انداختم و زمانی که به خودم آمدم دیدم همسرم دیگر نفس نمی‌کشد.

ترسیده بودم و چون نمی‌خواستم دستگیر شوم با بیلچه‌ای که آنجا پیدا کرده بودم شروع به کندن زمین کرده و جسد آمنه را آنجا دفن کردم. اشکان در پایان گفت: سعی داشتم با داستانسرایی درباره ربوده شدن همسرم، خودم را بی‌گناه معرفی کنم و زندگی‌ام را ادامه دهم که خیلی زود دستگیر شدم.

بنابر این گزارش، محل دفن آمنه با راهنمایی‌های همسرش شناسایی شد و جسد برای تحقیقات بیشتر در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت و اشکان نیز تحت بازجویی‌های پلیس آگاهی آبادان گرفته شد تا دیگر رازهای پنهان این ماجرا فاش شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن