تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804119172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه همه جانبه شهرضا با وحدت همگانی امکان پذیر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان حجت الاسلام یعقوبی:
توسعه همه جانبه شهرضا با وحدت همگانی امکان پذیر می شود
شهرضا - خبرگزاری مهر: امام جمعه شهرضا گفت: توسعه همه جانبه شهرضا به عنوان یکی از مهم ترین مطالبات مردم با وحدت و تعامل همگانی امکان پذیر است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی شامگاه دوشنبه با بیان این مطلب در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان شهرضا اظهار داشت: اخلاق مداری به عنوان یکی از مهم ترین نیازمندی های تحقق یک جامعه سالم و پویا مطرح است و باید از تمامی امکانات و زیرساخت های فرهنگی موجود در راستای تبیین این اصل مهم استفاده لازم را داشته باشیم. وی ادامه داد: امام سجاد (ع) همواره در دعاهای خود از درگاه خداوند کسب معالی الخلاق را طلب می کردند که باید این نکته مهم را در تمامی شئونات زندگی فردی و اجتماعی مد نظر داشته باشیم. امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل برگزاری انتخابات های پرشور و بی نظیر ، اقتدار و هم گرایی مردم ایران ده ها بار در برابر دیدگان جهانیان به منصه ظهور رسیده است،افزود: ملت ایران در تمامی ادوار تاریخی در برابر دشمنان متحد و یکپارچه بوده اند و البته در آینده نیز این منش برخاسته از اسلام را در برابر جهانیان به اثبات می رسانند. وی در بخش دیگری از سخنان خود برخورداری از رویکرد منصفانه نسبت به مسایل مختلف را از مهم ترین نیازمندی های کنونی مجموعه کشور برشمرد و افزود: رئیس جمهور در طول یک سال گذشته همواره بر رعایت اصل اعتدال، میانه روی و اخلاق مداری تاکید داشته اند و البته انتظار می رود ضمن تعامل همگانی با دولت یازدهم شاهد دست یابی به توسعه و تعالی کشور باشیم. یعقوبی با اشاره به اینکه فرماندار شهرضا از مدیران متعهد، کارآزموده و لایق استان اصفهان در حوزه های مختلف اجرایی به شمار می رود،تصریح کرد: سوابق ارزنده آقای عقدایی در حوزه های مختلف مصداق این واقعیت بزرگ است و باید ضمن وحدت و هم افزایی در جهت تحقق برنامه های سازنده ایشان تلاش کنیم. وی اضافه کرد: نماینده عالی دولت در شهرضا در طول چند ماه گذشته سیاست گذاری های گسترده ای در جهت حل مشکلات اقتصادی وصنعتی شهرستان تدوین کرده است و امیدواریم با همت و پیگیری همگانی در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد تحقق این برنامه ها باشیم. امام جمعه شهرضا آسایش و امنیت را از بزرگ ترین نعمت های الهی ذکر کرد و گفت: با نگاهی به وضعیت کنونی کشورهای منطقه اهمیت حفظ وحدت و هم گرایی در سطوح مختلف اجتماعی بیش از گذشته آشکار می شود. وی در پایان سخنان خود با قدردانی از زحمات و فعالیت های تشکل های فرهنگی و اجتماعی شهرستان در جهت پویایی و نشاط اجتماعی، متذکرشد: از تمامی جوانان و آینده سازان انقلاب انتظار می رود با هوشیاری و درایت در جهت تحقق آرمان های انقلاب و رهبری تلاش کنند.


۱۳۹۳/۵/۲۰ - ۲۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن