تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821299107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازسازي 77 دستگاه اتوبوس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۲۶ب.ظ)
از سوي سازمان اتوبوسراني استان کرمانشاه صورت گرفت؛ بازسازي 77 دستگاه اتوبوس معاون سازمان اتوبوسراني کرمانشاه و حومه خبر داد و گفت: اين سازمان در نظر دارد با توجه به کمبود ناوگان و عدم اختصاص اتوبوس جديد، بازسازي کامل تعدادي از اتوبوس هاي فرسوده ملكي و خصوصي خودرا از طريق مناقصه عمومي به اشخاص حقوقي واجد شرايط يا نمايندگي هاي مجاز كارخانه سازنده اتوبوس واگذار کند.
به گزارش خبرگزاري موج، کاوه مردافکن با بيان اينکه بخش قابل توجهي از ناوگان اتوبوسراني فرسوده شده و نياز مبرم به نوسازي دارد، گفت: فرسوده بودن ناوگان اتوبوسراني در بخش خصوصي يکي از دغدغه هايي بود که ما را بر آن داشت تا با اتکال به خداوند، پيگيريهاي مجدانه مديرعامل محترم سازمان اتوبوسراني کرمانشاه ، تلاش و همت اعضاء محترم هيئت مديره و شوراي محترم سازمان و حمايتهاي شهردار محترم، با کسب مجوز و اعتبار از وزارت کشور نسبت به بازسازي اقدام کنيم.
وي با بيان اينکه نوسازي اتوبوس هاي فرسوده در کلانشهرها نيازي مبرم است که دولت بايد به آن ورود پيدا کند، تصريح کرد: بودجه شهرداري کفاف جايگزيني اتوبوس هاي فرسوده را نمي دهد و پروژه بازسازي اتوبوس هاي فرسوده اتوبوسراني کرمانشاه و حومه با صلاحديد و تأييد شوراي سازمان و هيئت مديره و حمايت شوراي اسلامي و شهرداري اين کلانشهر آغاز شده که در اين پروژه 77 دستگاه از اتوبوس هاي فرسوده بازسازي مي شود.
معاون سازمان اتوبوسراني کرمانشاه با اشاره به اينکه همه ساله با آغاز سال تحصيلي 25 درصد بر حجم ترددها و استفاده شهروندان از ناوگان عمومي شهر افزايش مي يابد، تصريح کرد: با توجه به اينکه چندسالي است که جز 4 دستگاه اتوبوسکه در سال 91 واگذارشد ديگر اتوبوسي از سوي دولت به ناوگان عمومي شهر کرمانشاه اضافه نشده، به منظور خدمات رساني بهينه به شهروندان، بازسازي اين اتوبوس هاي فرسوده به زودي آغاز خواهد شد.
وي با تأکيد بر اينکه ارتقاي سطح زندگي شهروندان با بهبود حمل و نقل در شهر ارتباط مستقيم دارد، گفت: يکي از راهکارهاي کاهش آلودگي هوا نيز استفاده از حمل‌ونقل عمومي است به همين منظور ارتقاي کيفي عملکرد شبکه حمل و نقل شهري همزمان با بهبود خدمات رساني ناوگان حمل و نقل عمومي، در دستور کار مديريت شهري قرار دارد.
مردافکن با اشاره به، مناقصه گذاشته شدن پروژه بازسازي اتوبوسهاي بالاي 10 سال عمر ناوگان اتوبوسراني کرمانشاه تأکيد کرد: فرايند بازسازي کاملا" علمي و با رعايت الزامات فني و استانداردهاي مورد نياز در بازسازي و با نظارت دقيق کارکنان فني اين سازمان انجام خواهد گرفت تا با توجه به محدوديت هاي سال هاي اخير در خريد اتوبوس و عدم تخصيص سهميه مورد نياز و لزوم افزايش ناوگان، اقدامي موثر براي افزايش خدمات و کاهش زمان انتظار شهروندان در ايستگاههاي اتوبوس صورت گيرد.
معاون سازمان اتوبوسراني کرمانشاه و حومه در خصوص اهداف اين پروژه نيز خاطر نشان شد: استفاده صحيح و اصولي از منابع موجود و افزايش ناوگان اتوبوسراني و در نتيجه کاهش زمان انتظار مسافر، توسعه حمل و نقل عمومي، کاهش بار ترافيکي و هزينه سفرهاي درونشهري و نيز کاهش استفاده از خودروهاي تک سرنشين و مقابله با پديده آلودگي هوا از مهمترين اهداف اجراي پروژه بازسازي اتوبوس هاي فرسوده است.
به گفته مردافکن متقاضيان شرکت در مناقصه عمومي بازسازي اتوبوسهاي فرسوده مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت اسناد مناقصه به امور پيمان و قرار داد هاي سازمان واقع در بلوار شهيد بهشتي چهار راه بسيج جنب سرپرستي بانك ملت مراجعه نمايند. ضمناً جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره تلفن 38233059 -083 تماس حاصل فرمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن